11 puncte care te fac „normal” :)

Publicat pe

Aruncă-ți ochii peste imaginea de mai jos. Aruncă-ți-i bine, să vezi ce stă scris acolo și mai că nu-ți vine să crezi că tu te încadrezi în tiparul oamenilor „normali”. Știu, nici mie nu mi-a venit, da’ ce să fac?🙂

normal

15 gânduri despre „11 puncte care te fac „normal” :)

    dana alexandru a spus:
    Martie 26, 2015 la 3:32 pm

    Perfect „normala”…🙂 ce i de facut?

      drstoica a răspuns:
      Martie 26, 2015 la 3:36 pm

      Să rămâi așa, e perfect! Oricum ar fi, e perfect!🙂

    Mala a spus:
    Martie 26, 2015 la 3:45 pm

    😀 mistoaca rau de tot normalitatea asta !

      drstoica a răspuns:
      Martie 26, 2015 la 4:23 pm

      Este? Și eu la fel zic.🙂

    racoltapetru6 a spus:
    Martie 26, 2015 la 3:49 pm

    E clar că nu-s normal! Cel puțin de la punctul 7.🙂

      drstoica a răspuns:
      Martie 26, 2015 la 4:23 pm

      E bine, Petru! E foarte bine!🙂

    Şerban Stănescu a spus:
    Martie 27, 2015 la 2:48 am

    Eu de mult m-am împăcat cu ideea că sunt anormal.
    De pildă, la prima vedere m-am gândit „De ce sunt doar 6 puncte?!”
    Pe urmă, la a doua vedere, mi-am dat seama că le vedeam în oglindă, de-aia erau doar şase.
    Că şase în oglindă, înseamnă 9.😉
    Şi că tot am scris şi am conştientizat, constat că tot şase văd că ar fi!😮
    DE CE?
    Două dintre ele, pentru mine, sunt transparente:
    (1) Punctul 3 a dispărut din viaţa mea din anul 2000 (Hehehe! M-am apropiat de Şase!😛 );
    (2) Punctul 6. Am uitat când am trimis ultimul SMS pe mobil. Folosesc mobilul pe post de telegrafie (*grafie?!) fonică. În anormalitatea mea, credeam că asta înseamnă tele-fonie. Scurt şi la obiect. Prefer Net-SMS. De pildă, Twitter e mai ieftin. Dacă vreau o versiune de telegramă mai obeză, mă dau pe feisbuc; la acelaşi preţ! Dacă vreau o versiune de telegramă categoria Sumo (sau Guiness Book of Records), trec pe blog; bineînţeles, tot la acelaşi preţ.😉
    (3) Mai reflectez. M-ai luat prea repede. Am impresia că poţi fi normal şi fără să ai o listă de sarcini cu 11 puncte pe… (secundă, minut, oră…).
    Dar vorba ta, asta e o idee de om anormal.😉

      drstoica a răspuns:
      Martie 27, 2015 la 11:42 am

      🙂 „Normalitatea” asta e diferită pentru fiecare om în parte. În realitate, nimeni nu e anormal. E doar bine în felul lui.🙂 Nici eu nu prea corespund trăsăturilor normalității din această listă, dar, așa cum scria și Philip mai jos, recuperez din plin cu punctul 11.🙂

    Philip a spus:
    Martie 27, 2015 la 8:09 am

    Buna dimineata!
    Am ratat punctele 1,3 si 7 dar recuperez din plin(as we speak)la punctul 11. Highly deceptive treba asta cu normalitatea unora-anormalitatea altora. Pur si simplu, nu pentru ca m-as simti cumva lasat in afara normalitatii pentru ca am ratat trei puncte din lista. Cum spuneam, recuperez la ultimul. :-)))
    Week-end placut!

      drstoica a răspuns:
      Martie 27, 2015 la 11:39 am

      Philip, e doar un joculeț, treaba cu „normalitatea” e ceva foarte relativ.🙂 Iar eu, la fel ca tine, recuperez toate celelalte puncte (și existente și inexistente în listă) cu punctul 11.🙂
      Weekend excelent și ție!

        Şerban Stănescu a spus:
        Martie 27, 2015 la 12:24 pm

        Cu punctul 11, mi-a fost mai greu…
        Am simţul umorului de când mă ştiu. Dar mulţi preferă farsele şi asta îmi stă mie cumva în stomac…
        Îmi place însă să zâmbesc. E un experiment interesant când vezi pe cineva pierdut pe stradă să-i zâmbeşti…
        Are cel puţin un moment de stupoare, apoi răspunde. De cele mai multe ori, inconştient.
        Unii, o mai fac şi conştient.
        Oricum, merită făcut experimentul. Ce avem de pierdut?
        Cei 40 de muşchi care se relaxează în loc să se crispeze? ;9

        Philip a spus:
        Martie 27, 2015 la 12:39 pm

        Ca pe un joc l-am luat Doc! De-asta „am raspuns” punctual, raportandu-ma reperele de normalitate avute la dispozitie.😉

    adrian0602 a spus:
    Martie 27, 2015 la 12:41 pm

    Reblogged this on adriandc.

    kariris a spus:
    Martie 27, 2015 la 4:34 pm

    Si eu am ratat 1,3 ,6 , pe 7 nu il ratez , cand aia mica e racita.
    Dar eu credeam ca sunt singura FIINTA UMANA (sau de pe fata Pamantului cum vreti?) ,care nu are Facebook ,ma simt total ANORMALA ,cand mi se cere adresa de Facebook sunt pregatita sa traiesc cu acest hadicap!!!

    drstoica a răspuns:
    Martie 27, 2015 la 5:19 pm

    Până la urmă, ce e normalitatea, cine o poate defini în mod obiectiv? Nimeni.🙂
    Suntem cu toții mai mult sau mai puțin normali, în funcție de ce ne închipuim noi.🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

