Predestination. Întotdeauna ai de ales

Publicat pe

predestinationDin 2014. Nu-i de Oscar. Scris și regizat de gemenii Spierig. După romanul lui Robert Heinlein. Subiect grav. Făcut bine. Plăcut mult.🙂

„Teoretic, orice lucru este imposibil până în momentul în care este înfăptuit.” Robert Heinlein

Cu Ethan Hawke. Producătorul principal e australian. Așa că a distribuit și o fătucă de-ale lui: Sarah Snook. Fermecătoare în rolul puștoaicei. Jane, în film. Devenit John. Iar John seamănă foarte tare cu Leonardo DiCaprio în Titanic. Pe bune. Eram gata să cred că au uitat ăștia să-l treacă pe generic.🙂

sarahTotul începe banal, ca într-un film scris de un bucătar, amator de bancuri seci: intră un tip într-un bar. Se așază pe scaun și începe să se confeseze barmanului. Barmanul îl provoacă la un pariu și… ah, ce plictiseală! Dar NU! Ceea ce urmează, cum urmează, cât urmează e bine, bine! N-am cum să-ți povestesc mai mult, fiindcă ți-aș strica surpriza.

J: Sunt momente… în care cred ca lumea merita rahatul cu care e împroscata.

Barmanul: … stiu. Dar, sa fim sinceri, nimeni nu e inocent.

J: Fiecare om se foloseste de ceilalti ca sa-si atinga interesele.

Barmanul: Poate. Poate nu.

J: Ai auzit vreodata expresia „femeie distrusa”?

Barmanul: Bineînteles.

J: Teoretic, eram o femeie distrusa. Pentru ca înca nu stiam cum sa fiu un barbat.

Niciodată nu merită să zugrăvești lumea în cuvinte prea urâte. Pentru că și tu ești lumea. De ce n-ai fi? Pentru că zici tu? Se va găsi oricând cineva care să spună că și tu ești lumea. Și va avea dreptate. De aceea, împacă-te cu tine, căci te vei împăca astfel cu lumea.

La finalul poveștii, m-am întrebat: „oare cum ar fi să fie posibil? ce-aș face eu dacă aș afla că sunt în pielea omului?”

Eu te-am creat pe tine, tu m-ai creat pe mine.

10 gânduri despre „Predestination. Întotdeauna ai de ales

    samewhiteblue a spus:
    Martie 22, 2015 la 7:37 pm

    Bun film!

      drstoica a răspuns:
      Martie 22, 2015 la 10:14 pm

      De acord.🙂

    Coco a spus:
    Martie 24, 2015 la 6:55 am

    Si mie mi-a placut mult filmul. te cam gandesti cateva zile la el.🙂 La film.🙂

    Si vorbind de film…in noul format, nu-ti mai gasesc postarile dupa Filmusoare. Pe vremuri ma duceam la Filmusoare si-ti vedeam doar postarile cu filmusoare. Ti-a mai zis cineva ca nu se mai vad tag-urile?

      drstoica a răspuns:
      Martie 24, 2015 la 10:35 am

      Da, subiectul chiar este interesant! Te tot întrebi cum ar fi să? Fiindcă eu cred că nimic nu e imposibil.🙂

      Da, am observat și eu de la început că nu mai există categoriile afisate, dar așa e tema asta de blog (interfața de acum). Însă orice articol, înaintea tag-urilor, are înscrisă categoria din care face parte. Dai click pe ea și-ți afișează doar filmele, exact așa cum vrei.🙂
      Mulțumesc, o zi perfectă!🙂

        Coco a spus:
        Martie 24, 2015 la 3:31 pm

        Of of, bun sfat,
        Dar de cand te-ai apucat de sustinut moravuri..aaaaa moraluri, te uiti mai rar la filme. Si va trebui sa rasfoiesc mult pana dau de un film si sa fac clic pe tag.

        Tie nu ti-a spus nimeni: ”clientul nostru stapanul nostru?” sau ma rog….cititorul tau.😛
        E retorica intrebarea, nu-mi raspunde; ca doar toti stim ca e dupa cerere si oferta.😀

          drstoica a răspuns:
          Martie 24, 2015 la 3:53 pm

          :)) Dând căutare, pe blog, cu „filmusoare”, apare imediat unul din listă și click pe categorie.

          Mai nou, nu prea mai respect principiul „după cerere și ofertă”. Scriu, postez despre lucruri cu care rezonez foarte tare și care-mi fac viața mai frumoasă și pe mine mai puțin orgolios.🙂 Despre ceea ce mă ajută pe mine și cred că-i poate ajuta și pe alții, orice aș posta.

          Dar hai că sunt și destule filme, nu e chiar pustiu, ia uită-te bine!🙂

            Coco a spus:
            Martie 24, 2015 la 4:08 pm

            OK, hai sa nu ne mai certam. Tre sa recunosc ca pe mine ma ajuta tag-ul filmusoare cand vreau sa ma uit la un film si nu prea stiu ce sa aleg. Acuma ca a trecut febra Oscarului, ma uit si la alte filme neholiwoodiene. si neOscarizate.😛
            Deci, ramane cum am stabilit: o zi buna!🙂

              drstoica a răspuns:
              Martie 24, 2015 la 4:54 pm

              Adevărul e că nu scriu chiar despre toate filmele pe care le văd. Postez doar ce mi-a atras atenția într-un fel sau altul. Pe celelalte, le ignor.🙂
              Zi excelentă, clar!🙂

    Movie Zone a spus:
    Martie 24, 2015 la 9:20 pm

    da, l-am inceput si eu deunazi dar uita-si de el de ceva vreme, am ajuns cu actiunea undeva pe la mijloc, chiar pe la scena de la bar🙂 il reiau si eu curand…zici ca am deja-vu e a 3 oara in 2 zile cand imi iese in cale…pfuu zici ca e necuratu…oricum filmu nu e in toate mintile😀

      drstoica a răspuns:
      Martie 24, 2015 la 9:27 pm

      O fi un semn că trebuie să-l vezi. Cine știe ce mesaj are filmul pentru tine!🙂
      Adevărul e că mintea subconștientă așa procedează atunci când vrea să transmită ceva conștientului: îi aduce mesajul în atenție în mod repetat.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

