Recunosc, îmi place :)

Posted on

Happy-BirthdayCe experiment interesant și involuntar!🙂 Pe 19, a fost ziua mea de naștere. Data nu mi-e afișată pe facebook. N-au știut decât cei care mă cunosc prea bine și au avut notat pe undeva, nu ca mine. Eu nu le țin minte, recunosc.🙂

Și s-a întâmplat ca vreo trei apropiați să-mi ureze una, alta fix acolo, pe contul de facebook. A urmat o cascadă de vorbe frumoase pentru care am mulțumit cu drag fiecărui urător întâlnit online. Partea cea mai cea este că, nefiind o dată care să-i ghideze, oamenii nu se mai opresc. E a treia zi în care primesc urări, gen: „azi, de ziua ta…”.🙂 Pe facebook, pe mail și la telefon. Eu mulțumesc, întorc urarea și vreau să văd până când va crede lumea că e ziua mea. Altfel, eu simt că ziua mea e în fiecare zi. Ceea ce-ți doresc și ție!🙂

M-am născut toată luna martie.🙂

28 thoughts on “Recunosc, îmi place :)

    devilishdesires said:
    Martie 21, 2015 la 5:40 pm

    In cazul acesta va urez si eu un sincer „La multi ani!”🙂 Ar trebui si sa primiti cadouri in fiecare zi.🙂

      drstoica responded:
      Martie 21, 2015 la 5:49 pm

      Îți mulțumesc foarte mult…! Cum te numești?🙂
      Pentru prieteni, eu sunt Cătălin sau „doctore”.🙂 Fii prietena mea și spune-mi pe nume, da?🙂
      Cadouri? Da, în fiecare zi mi-ar plăcea să primesc. Și să ofer. Toată viața.🙂

        devilishdesires said:
        Martie 21, 2015 la 6:42 pm

        Cu multă plăcere doctore! Voi încerca să reţin acest apelativ pentru viitoare comentarii.
        Semnat, Alina.

          drstoica responded:
          Martie 21, 2015 la 7:19 pm

          Excelent, Alina, mă bucur de cunoștință!🙂 Mulțumesc.

    Crisa said:
    Martie 21, 2015 la 6:23 pm

    asta-i tare :))…faci chef toată luna🙂
    și …la mulți ani , de la o întârziată ca mine🙂
    nu de alta , dar mai sunt câteva zile din martie și nu vreau să te ratez🙂
    hug de la mal de mare🙂

      drstoica responded:
      Martie 21, 2015 la 7:21 pm

      Știi ce lună mi-ar plăcea să fie luna viitoare? Martie. Ca să nu termin petrecerea așa repede.🙂
      Mulțumesc mult, am preluat valurile, te-am îmbrățișat și chef să fie!🙂

    dana alexandru said:
    Martie 21, 2015 la 6:30 pm

    Ah,eu n am uitat ca esti in zodia pesti, si desi intru rar pe fb,de la sfarsitul lui februarie tot „pandesc” sa vad cand e ziua ta.🙂 Acum stiu,anul viitor nu o sa uit,am o memorie fantastica a datelor de nastere.La multi ani si din partea mea!!Multa fericire iti doresc,numai bine,sa fii sanatos si sa calatoresti cat mai mult!!!Sa ne ramai alaturi si de acum inainte ,la bine si la rau.🙂 Cadouri?? Sa ai parte de cat mai multe in viata..din partea mea,muuuulte ganduri si urari de bine.

      drstoica responded:
      Martie 21, 2015 la 7:24 pm

      Mulțumesc, mulțumesc, mulțumesc la fel, Dana! Nu uit nimic din ce mi-ai recomandat și fac, și fac să am.🙂 Eu le mulțumesc și celor care-mi aduc în fiecare an aminte că urmează ziua mea! „Ia zi, doctore, ce facem poimâine?” „Păi, ce e poimâine?!” Și-mi amintesc brusc.🙂

    szqwer said:
    Martie 21, 2015 la 6:43 pm

    La mulți ani sănătoși și mereu frumoși și de la mine. Am știut mereu că trebuie să fi născut într o zodie de apă, ai multe trăsături ale unui „apos”🙂.Te îmbrățișez cu drag!

      drstoica responded:
      Martie 21, 2015 la 7:25 pm

      Da, sunt ud tot timpul. :))
      Mersi mult și asemenea, neapărat!🙂

    GEGELUTZ said:
    Martie 21, 2015 la 6:44 pm

    La mulţi ani voioşi! 🙂

      drstoica responded:
      Martie 21, 2015 la 7:25 pm

      Voios mulțumesc și voios îți urez același lucru frumos!🙂

    Gabriela said:
    Martie 21, 2015 la 8:13 pm

    La multi ani si de la mine! acum ca am aflat🙂 Si iti mai doresc sa realizezi tot ce ti-ai propus si sa fii mereu inconjurat de oameni minunati, si cu care sa imparti momente unice. Pentru ca meriti! Si sanatate! . Sa ne traiesti dle doctor🙂

      drstoica responded:
      Martie 21, 2015 la 8:36 pm

      Îți foarte mulțumesc, Gabi! Și întorc urările cu mare drag!🙂 Pentru că eu știu sigur că și tu meriți tot ce-i mai bun în viață. Nu se acceptă refuz, să știi!🙂

        Gabriela said:
        Martie 22, 2015 la 6:45 pm

        Multumesc! cum sa refuz asa ceva?🙂

    fata vesela said:
    Martie 21, 2015 la 8:17 pm

    La mulți ani frumoși, frumoși, plini numai de bucurii!….voi Peștii sunteți suflete speciale, am doi Pești apropiați care-mi sunt tare dragi. Mult soare de la mare în viața ta!

      drstoica responded:
      Martie 21, 2015 la 8:38 pm

      Tu cunoști bine Peștii, că doar înoată toată ziua prin marea din spatele blocului, nu?🙂
      Mulțumesc foarte mult pentru urări, pentru cuvintele frumoase! Pline de soare să ne fie viețile în fiecare zi! Bine-așa?🙂

    Irina said:
    Martie 21, 2015 la 9:03 pm

    Mai, Cata, La multi ani!! Din nou…🙂 Eu n-am cum sa uit asta, stii bine.😉 Am avut emotii cand ti-am urat pe Facebook toate cele bune, dar ma bucur c-a iesit bine. MERITI! Esti o INSPIRATIE.🙂
    Multumesc!🙂

      drstoica responded:
      Martie 21, 2015 la 9:12 pm

      Îți mulțam foarte fain, Irina! Eu cum pot să uit? :))
      Inspirate să ne fie viețile în fiecare clipă! Că merităm.🙂

    Mala said:
    Martie 21, 2015 la 9:39 pm

    Doc draga… 3 zile-nainte si 3 dupa se accepta urarile!😀 Asa ca, ma alatur celor care, cu sinceritate, iti doresc tot binele din lume. Sa ai parte de fericire, asa cum o doresti!

      drstoica responded:
      Martie 21, 2015 la 9:46 pm

      De ce, Mala, doar 3?! :))
      Îți mulțumesc foarte mult, sincer și asemenea! Fericiți să fim, că-n rest e bine.🙂

    slowaholic said:
    Martie 22, 2015 la 3:39 pm

    La mulți ani și de la mine, na! Că n-am văzut și n-am știut până acum.🙂 Să fie buni și faini! 🎉

      drstoica responded:
      Martie 22, 2015 la 4:58 pm

      Să fie! Și la mine, și la tine, na!🙂 Mulțumesc foarte mult, Anca!

    Poteci de dor said:
    Martie 22, 2015 la 7:07 pm

    Zic şi eu La mulţi ani! Cu atâta întârziere… Da mi se iartă, nu?

      drstoica responded:
      Martie 22, 2015 la 10:21 pm

      Niciodată nu e târziu să ne zicem de bine!🙂 Îți mulțumesc mult și la fel!!!

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

