Atitudinea câștigătoare este… :)

Publicat pe

Atitudinea îți decide Altitudinea. Mi-am spus și am simțit profunzimea acestor vorbe de atâtea ori, încât fac deja parte din mine, din viața mea. Și atunci când ceva nu merge așa cum mi-aș dori, atunci când apare o situație conflictuală, mă întreb simplu: unde atitudinrea mea nu a fost / nu este cea mai potrivită? Nu caut vinovați, ci doar să observ ce, cum aș putea schimba ca să-mi fie mai bine. Și se rezolvă.🙂

atitudine

3 gânduri despre „Atitudinea câștigătoare este… :)

    adrian0602 a spus:
    Martie 21, 2015 la 9:54 am

    Reblogged this on adriandc.

    Gabriela a spus:
    Martie 22, 2015 la 6:52 pm

    Adevarat! Asta m-a facut sa ma gandesc la acest video vazut recent. M-a facut sa plang si m-a facut sa fiu recunoscatoare pentru ce am! Cum ai zis si tu sunt oameni care au bani, si sunt oameni ca sunt bogati. Sa fim la inaltime zic🙂

      drstoica a răspuns:
      Martie 22, 2015 la 10:17 pm

      Foarte corect, Gabi! Ceea ce se întâmplă în noi se reflectă în afară și creează o bogăție de neînlocuit cu toți banii din lume.
      Văzând acest clip, am scris și eu vorbele alea din poză. Pentru că astfel de gesturi au darul de a inspira și de a motiva cu adevărat.
      Mulțumesc.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

