Fii conștient de tine în fiecare zi!

Publicat pe

Uneori, din dorința de a părea superiori, informați, puternici, din dorința de a ni se da dreptate, din dorința de a fi băgați în seamă, facem greșeli care nu ne plac nicicum atunci când le vedem la alții.

Mai atenți la noi înșine! Valabil și pentru mine, și pentru tine, și pentru el, și pentru ea… E mai degrabă în folosul celui atent la el, decât în folosul celorlalți.

pareri-inutile

11 gânduri despre „Fii conștient de tine în fiecare zi!

    romaniaguys a spus:
    Martie 19, 2015 la 12:20 am

    Foarte adevarat !

      drstoica a răspuns:
      Martie 19, 2015 la 1:47 am

      De adevăruri frumoase să avem parte cu toții!🙂

    Pusa a spus:
    Martie 19, 2015 la 3:52 am

    Gand la gand, cu bucurie!🙂

      drstoica a răspuns:
      Martie 19, 2015 la 12:54 pm

      Iată!🙂

    devilishdesires a spus:
    Martie 19, 2015 la 9:13 am

    Este mai rău atunci când alegem sa judecăm și să etichetăm o persoană pe baza acestor „adevăruri”.

      drstoica a răspuns:
      Martie 19, 2015 la 12:55 pm

      Da. Și o cam facem, din păcate. Vedem o știre sumară, superficială, cel puțin subiectivă și punem imediat etichete.

    adrian0602 a spus:
    Martie 19, 2015 la 9:24 am

    Reblogged this on adriandc.

    Philip a spus:
    Martie 19, 2015 la 3:58 pm
      drstoica a răspuns:
      Martie 19, 2015 la 4:27 pm

      Gând la gând, cu bucurie, vorba Pușei, mai sus.🙂
      https://drstoica.wordpress.com/2014/02/03/ce-zici-socrate/

      Îți mulțumesc, îmi place și mie foarte tare povestioara!

        Philip a spus:
        Martie 20, 2015 la 7:49 am

        Ma gandisem eu(mai apoi) ca nu se poate sa o fi ratat, tocmai Dumneavoastra… Eh, asta e, aprofundam, nu strica. :-))

          drstoica a răspuns:
          Martie 20, 2015 la 10:57 am

          Aprofundăm cu mare plăcere, categoric!🙂 Cu cât mai des ne spunem niște lucruri ca ăsta, cu atât mai mari șansele sunt ca ele să ne transforme subtil în ceea ce vrem să fim cu adevărat.
          Doar atât: eu sunt Cătălin sau „doctore” sau cum vrei tu, dar nu Dumneavoastră.🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

