Ghici ghicitoare, da? :)

Publicat pe

5 fete cucuiete. Da’ cucuiete, nu așa…🙂

Hai să vedem ce calcule facem pentru rezultatul corect!🙂

tatal

11 gânduri despre „Ghici ghicitoare, da? :)

    fata vesela a spus:
    Martie 18, 2015 la 5:17 pm

    Iarina,bineinteles!…e cam usor dr.STOICA!…Ceva mai greu n-aveti? :))) Eu am antrenament, am o fetita clasa I.

      drstoica a răspuns:
      Martie 18, 2015 la 11:27 pm

      :)) Nu se pune, nu ai voie să te lași învățată de fetița de clasa I. Copiii se pricep prea bine la astea, față de noi, adulții.🙂

        fata vesela a spus:
        Martie 19, 2015 la 8:26 am

        N-am cum, avem teme mult mai grele decât asta! Trebuie să fiu pregătită! :))

          drstoica a răspuns:
          Martie 19, 2015 la 12:57 pm

          :)) Bun, bravo! Succes!🙂

    Mala a spus:
    Martie 18, 2015 la 7:46 pm

    Da’ cucuiete-s fetilii tatii !!!!😀

      drstoica a răspuns:
      Martie 18, 2015 la 11:28 pm

      Da, cu cuiete.🙂

    dana alexandru a spus:
    Martie 19, 2015 la 12:36 am

    A cincea e Iarina,uite,se vede clar:e cea care si a uitat rochia acasa.🙂

      drstoica a răspuns:
      Martie 19, 2015 la 1:51 am

      Uneori e bine să vezi pe cineva uituc.🙂

    Dan Vaideanu a spus:
    Martie 19, 2015 la 12:46 am

    Doar n-o fi acidul dezoxiribonucleic?
    Ce mai faci? Ne vedem?

      drstoica a răspuns:
      Martie 19, 2015 la 1:52 am

      Răspuns corect, el e! :))
      Cum să nu? Când, cum, unde?🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

