O nouă emisiune de televiziune :)

Publicat pe

O mai țineți minte? Acu’ e bătrână, da’ umbla singură pe străzi cu juma’ de secol în urmă.🙂

Dacia 1100. Toate-s vechi și nouă-s toate.🙂

dacia 1100

12 gânduri despre „O nouă emisiune de televiziune :)

    dana alexandru a spus:
    Martie 14, 2015 la 9:03 pm

    Iti vine sa crezi sau nu,acum vreo doi ani am vazut una si in Spania.Era a unui batranel(logic ,nu?) si inca in stare de functionare ptr ca l vedeam zilnic mergand la livada de portocali.
    Acum,eu ma intreb cum se descurca „celebra” din imagine in jungla traficului bucurestean.🙂

      drstoica a răspuns:
      Martie 14, 2015 la 9:09 pm

      De-aia se cere scoasă de tot de acolo.🙂

      Pusa a spus:
      Martie 15, 2015 la 9:05 am

      Radeti voi, radeti!🙂 Prima noastra masina a fost o bombonica d-asta! Cum circula prin Bucuresti? Ziceai ca-i teleghidata! Ce daca se mai oprea prin intersectii! Avea un succes nebun, toti soferii ii zambeau, politistii ii dadeau voie s-o ia pe interzis… Masina de cursa lunga. Cand mi-a ramas mica i-am dat-o lui tata. A mai purtat-o si el ceva ani. Am un teanc de povesti cu ea.🙂

        drstoica a răspuns:
        Martie 15, 2015 la 8:43 pm

        Bun, spune-ne poveștile!🙂

    fata vesela a spus:
    Martie 14, 2015 la 9:11 pm

    Numai nouă?..vino la Constanța să vezi câte sunt!..:))

      drstoica a răspuns:
      Martie 14, 2015 la 9:16 pm

      :))) Bine, nouă am văzut eu.

    tssecrets a spus:
    Martie 15, 2015 la 1:35 am

    ce frumos🙂

      drstoica a răspuns:
      Martie 15, 2015 la 8:43 pm

      Sau frumoasă?🙂

        tssecrets a spus:
        Martie 15, 2015 la 8:45 pm

        optimista si amuzanta🙂 romanul face haz de necaz – cam asta-i!

          tssecrets a spus:
          Martie 15, 2015 la 8:46 pm

          eroare de comentariu :))) credeam ca raspund in alta parte. Ma pregatesc sa scriu despre „barbati: :)) Trebuie sa ma intelegi de ce sunt un pic „debusolata”😀

            drstoica a răspuns:
            Martie 15, 2015 la 9:25 pm

            :)) Se anunță o scriere fierbinte, nu? :))

              tssecrets a spus:
              Martie 15, 2015 la 9:26 pm

              fierbinte :))) M-am gandit la ceaiul de tei pe care-l beau acum. Cam atat de fierbinte😛

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

