Tu ce alegi? Nu-mi răspunde; doar alege! :)

Publicat pe

Siguranța e o nevoie. Evoluția e o nevoie și o aspirație, simultan.

De tine depinde dacă alegi și accepți provocările pentru a evolua… sau dacă preferi obișnuita zonă de confort, în care până și siguranța e uneori nesigură.

evolutie

12 gânduri despre „Tu ce alegi? Nu-mi răspunde; doar alege! :)

    adrian0602 a spus:
    Martie 12, 2015 la 10:07 am

    Reblogged this on adriandc.

    fatavesela a spus:
    Martie 12, 2015 la 11:04 am

    Eu am ales evoluția, deși mi-e o frică de mor!..:))

      drstoica a răspuns:
      Martie 12, 2015 la 3:09 pm

      Curajoșii nu sunt cei fără frică. Sunt cei care merg mereu înainte cu toate fricile din ei.🙂
      Indiferent ce alegem, are un cost. Depinde ce preț vrem să plătim. Important este să facem liste cu tot ceea ce primim și pierdem dacă alegem siguranța… și cu tot ceea ce primim și pierdem dacă alegem, evoluția, schimbarea. Oricum ar arăta listele, exact ăla e răspunsul potrivit în acel moment.
      Eu, cu toate temerile pe care le am uneori, merg înainte cu toate pânzele sus.🙂 Și observ rezultatele. Unele pe care zona de confort nu mi le-ar fi adus niciodată.

        fatavesela a spus:
        Martie 12, 2015 la 3:12 pm

        Înapoi oricum n-avem cum :)) .Costurile sunt cele care ma sperie…sau prețul lor.

          drstoica a răspuns:
          Martie 12, 2015 la 4:00 pm

          Ba da, se poate și înapoi. Atunci când ne închidem în trecut, în acele exprimări de genul: „niciodată n-am să mai găsesc așa ceva, nu mai cum să fac ce-am făcut…”🙂
          Îmi pare rău că nu ești în clipa asta lângă mine, fiindcă în 10 minute, cu o tehnică simplă, ai fi întrebat: „cost? care cost?!?”🙂

            fata vesela a spus:
            Martie 12, 2015 la 4:07 pm

            Aaa, păi mă ia de cap dacă o iau înapoi.Așa convingător ești? Atunci și mie îmi pare rău că nu sunt lângă tine!🙂

              drstoica a răspuns:
              Martie 12, 2015 la 4:10 pm

              TU decizi dacă o iei sau nu înapoi.🙂 Eu îți spun doar ce zice fizica cuantică: trecerea timpului e reversibilă.🙂

    zaraza26 a spus:
    Martie 12, 2015 la 10:59 pm

    Siguranta care vine din confort, din acumulare de bani, din platitudinea si predictibilitatea zilei de maine nu o mai vad ca siguranta. Sunt doar sigura ca… nu mai pot trai asa. Siguranta zilei de ieri inseamna o perioada in care nu acumulasem inca suficient ca sa constientizez multe, multe lucruri.🙂 Stiam intr-o oarecare masura ca imi plac provocarile, dar nu faceam inca alegerile corecte.

      drstoica a răspuns:
      Martie 12, 2015 la 11:21 pm

      Nevoia de siguranță există, e înnăscută. Important este să descoperim siguranța în acțiune, siguranța în risc, chiar dacă pare un paradox.🙂 Dai un examen, deși știi că există riscul să îl pici. Dar îl susții, având încredere, având siguranța că va fi bine. Măcar vei descoperi cum e cel mai ok să te comporți în condiții de examen.🙂 Însă ce urmează dacă îl iei nu vei primi niciodată fără această încercare riscantă.

    Şerban Stănescu a spus:
    Martie 14, 2015 la 7:54 am

    Cătălin!😀
    Dacă alegi siguranţa, înseamnă că vrei NEMIŞCARE, ÎNCREMENIRE. Asta e Calea lui Lucy. Puţini însă ajung LA CAPĂTUL DRUMULUI. Samuel Norman, avea dreptate să se smerească în faţa ei, pentru că după cum bine aţi văzut, întegrarea Luminii cu Întunericul, duce la „I am everywhere” iar oamenii se tem de fapt de „nicăieri” şi de aceea preferă „siguranţa”…
    Pentru ei, „Everywhere”, se scrie NOWHERE. Puţini ştiu să citească acest cuvânt ALTFEL!😉
    Ştii DE CE?
    Ca să-l citeşti altfel, trebuie să accepţi să te clatini. Şi ei consideră clătinarea o ruşine, cum bine ai zis în celălalt articol…😉😀😉

      drstoica a răspuns:
      Martie 14, 2015 la 7:31 pm

      Înainte de toate, cred că e nevoie să ne înțelegem și să ne acceptăm pe noi așa cum suntem. Să nu ne mai învinuim fiind siguri că asta e calea spre a ne îndrepta. Apoi, pașii spre mai bine se vor îndesi. Eu cred că fiecare om e liber să aleagă în dreptul său. Tocmai de aceea, nu cert pe nimeni pentru direcția pasului: înainte sau înapoi.🙂 Oamenii au nevoie să vadă întâi cum e înapoi, ca să poată rezona și alege după aceea pasul înainte.

    Şerban Stănescu a spus:
    Martie 14, 2015 la 8:01 am

    PS: „I need to take it all, because some cells will fight until the end and I need to force them to crack open into their Nucleus”. Imaginile de după 99%😉
    Uneori, e necesar să forţăm niţeluş Schimbarea, dacă vrem să mergem „Până la Capăt, Măicuţă, până la capăt!” cum zice Mihai Viteazul în film!
    În Scriptură, sunt însă şi „căldiceii”, pe care îi leapădă din gura sa… (crack opening)😉🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

