Numai de bine

Publicat pe

Trăim întâmplări de care ne bucurăm și trăim întâmplări din care învățăm.

Avem nevoie de fiecare om care ne intră în viață, pentru a ne descoperi pe noi înșine, și ne folosește fiecare lecție pe care o primim, pentru a deveni mai puternici.

Important este să ne privim permanent în oglindă și să conștientizăm cine, ce, cum suntem. Noi. Căci ceilalți ne seamănă. Dar nu vom accepta asta niciodată dacă nu ne privim cu sinceritate în oglindă.

Unii oameni… Alții… Eu le mulțumesc tuturor! Cunoscându-i, am învățat de la ei o mulțime de lucruri despre mine.

renuntare

5 gânduri despre „Numai de bine

    dana alexandru a spus:
    Martie 7, 2015 la 1:00 am

    Eu zic sa fim recunoscatori pentru tot ce ne ofera viata,si pentru bucurii si pentru intamplarile din care avem de invatat.La fel si cu oamenii,si cei buni si cei mai putin buni,ne au aratat ,ne au facut sa intelegem unele lucruri,despre noi,despre viata. Iti multumesc si tie pentru tot ce faci,scrii zi de zi.Citindu-te,am invatat sa stau de vorba cu mine,mi am amintit ca sunt o luptatoare si ca pot absolut orice.Deci ,pentru mine,faci parte din categoria celor ce m au facut sa nu renunt niciodata.Si asta e lucru mare intr o lume in care parca abia asteptam sa ne dam in cap unul altuia.Dincolo de gandurile,multumirile si urarile pe care ti le as putea face,sunt convinsa ca tot binele pe care l ai facut s a intors si se va intoarce mereu asupra ta si a vietii tale.
    🙂 …..numai de bine!🙂

      drstoica a răspuns:
      Martie 7, 2015 la 2:34 pm

      …Nu prea mai am cuvinte.🙂 Îți mulțumesc foarte mult, Dana; mă simt norocos să te cunosc, chiar dacă numai online. Deocamdată.🙂 Am învățat că atunci când aduci valoare celuilalt și vieții lui, îți aduci, de fapt, ție valoare și vieții tale. Cu cât dăruiești mai mult, cu atât mai mult ai tu. Și-mi place maxim paradigma: decât: „ori eu, ori tu”, mai bine: „și eu, și tu”.🙂

    adrian0602 a spus:
    Martie 7, 2015 la 9:54 am

    Reblogged this on adriandc.

    Mala a spus:
    Martie 7, 2015 la 10:43 pm

    Numai de bine, Doc! Ce sa mai spun? Ca-s bucuroasa sa intilnesc oameni ca tine? Deja stii, ti-am mai spus-o si altadata. Deci, numai de bine sa auzim si de-acum inainte!

      drstoica a răspuns:
      Martie 8, 2015 la 2:35 am

      Iar tu știi că e valabilă și reciproca, dar încă o spun: mă foarte bucur să te cunosc, să întâlnesc oamenii pe care-mi place să-i am în viața mea, chiar și așa, doar pe net, deocamdată.🙂 Numai de bine!

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

