Te descurci? :)

Imagine Posted on

greseala-adb

40 thoughts on “Te descurci? :)

    Mala said:
    Martie 6, 2015 la 3:21 pm

    😀 cintam, Doc ?

      drstoica responded:
      Martie 6, 2015 la 3:37 pm

      Din gură sau la instrumente? :))

        Mala said:
        Martie 6, 2015 la 3:38 pm

        Haoleu! Dam cu banul!

          drstoica responded:
          Martie 6, 2015 la 3:49 pm

          Cu euro sau cu leu?🙂

            Mala said:
            Martie 6, 2015 la 8:43 pm

            De parca mai conteaza!!! 😀 Aruncat si citit sa fie!

              drstoica responded:
              Martie 6, 2015 la 10:35 pm

              Bun așa!🙂

    Pusa said:
    Martie 7, 2015 la 8:45 pm

    :))) cantam, ce sa facem!

      drstoica responded:
      Martie 7, 2015 la 10:14 pm

      Mai tare, că nu ne auzim! :))

        Pusa said:
        Martie 7, 2015 la 10:52 pm

        :))))))))) gata, s-a facut! Se aude?
        Mi-am bagat neamul in dilema! Si, culmea, toti sunt niste destepti, isteti .. si frumosi! :))

          drstoica responded:
          Martie 8, 2015 la 2:36 am

          Iar când nu mai cântăm, să cândăm, zic! :))

    tssecrets said:
    Martie 8, 2015 la 10:39 pm

    Cineva sa ma lumineze…o_O

      drstoica responded:
      Martie 8, 2015 la 11:35 pm

      Ia caută greșeala în textul dintre paranteze.🙂

        tssecrets said:
        Martie 8, 2015 la 11:36 pm

        Pfff dupa ce am numarat de enspe ori pana la 15😀

          drstoica responded:
          Martie 9, 2015 la 12:18 am

          :)) Vezi? Gândirea laterală a lui DeBono. În mod studiat, copiii mici ajung să vadă lucruri mai repede decât noi, adulții. De ce? Pentru că ei caută cu mai mare ușurință să observe lucrurile din orice punct de vedere, să schimbe regulile, fără a se poticni în ele. Copiii pot căuta nonșalanți în șifonier inclusiv prăjiturile care stau, de regulă, în frigider.🙂

            tssecrets said:
            Martie 9, 2015 la 12:19 am

            Hm, interesant. Deduc din acest mic experiment ca…am crescut🙂

              drstoica responded:
              Martie 9, 2015 la 12:28 am

              Cam toți constatăm asta într-o situație sau alta. Și nu întotdeauna e ceea ce trebuie: să creștem.🙂

                tssecrets said:
                Martie 9, 2015 la 12:38 am

                Da, mult de comentat pe tema asta🙂 Tind (sper) totusi sa cred ca la mine a fost oboseala si ca nu e totul pierdut😛

                  drstoica responded:
                  Martie 9, 2015 la 12:39 am

                  Cu siguranță a fost doar oboseala! Niciodată nu e nimic (de) pierdut. Doar de învățat câte ceva.🙂

                    tssecrets said:
                    Martie 9, 2015 la 12:40 am

                    Ma apuc sa caut teste din alea de „varsta reala” sa ma conving😀

                      drstoica responded:
                      Martie 9, 2015 la 12:44 am

                      Ai încredere în mine, sunt ca un test: ești bine, bine!🙂

                      tssecrets said:
                      Martie 9, 2015 la 12:45 am

                      pfff ma uit acum pe „doua vorbe” si ma minunez😀 coaching prin hipnoza?! la nlp deja m-am pierdut complet. Dar e clar ca stii ce zici/scrii😀

                      drstoica responded:
                      Martie 9, 2015 la 12:49 am

                      :))
                      E fascinantă mintea omului! E atât de puternică, încât omul nici nu poate înțelege asta.

                      tssecrets said:
                      Martie 9, 2015 la 12:51 am

                      Ma alatur multimii de exemple care confirma ce tocmai ai zis. Sunt curioasa din fire asa ca am citit tangential si pe sarite cate ceva din tot ce mi-a iesit in cale dar recunosc ca despre ce spui tu acolo nici nu cred ca am auzit foarte mult. Recunosc unii termeni dar unii habar n-am la ce se refera😀 Cred ca trebuie sa ma documentez ca sa invat cum sa. (mi)…fie bine🙂

                      drstoica responded:
                      Martie 9, 2015 la 12:56 am

                      Toți acei termeni se referă la seturi întregi de tehnici care deblochează sisteme de convingeri limitatoare, care conduc la rezolvare de probleme aparent fără rezolvare, la descoperiri personale care provoacă wow-uri și aha-uri și o evoluție interioară accelerată, care duce implicit la ceva mult mai bun în viața omului: relații interumane, de cuplu, pe plan profesional, material… în absolut orice domeniu de viață.

                      tssecrets said:
                      Martie 9, 2015 la 12:58 am

                      Aha😀 Pai si de unde incep? E bine de pe blog? Vad ca gasesc tot felul de idei legate de asta si de explicatii pe care uneori le citesc de 2 ori ca sa le inteleg mai bine. N-au inventat vreo pastila care sa faca asta huh?😛

                      drstoica responded:
                      Martie 9, 2015 la 1:02 am

                      E bine și de pe blog, și din cărți… Important este ca, după ce citești, să și exersezi, să pui în aplicare acele lucruri care poate sunt altceva decât obiceiurile deja formate, care te scot din zona de confort, dar care aduc soluții incrdibile de viață, nebănuite înainte.🙂

                      tssecrets said:
                      Martie 9, 2015 la 1:03 am

                      Bun, trecut pe lista de „to do”. Sa vedem ce-mi iese🙂

                      drstoica responded:
                      Martie 9, 2015 la 1:03 am

                      Scrie de la capăt, să începem altă coloană de comentarii.🙂

    tssecrets said:
    Martie 9, 2015 la 1:06 am

    😀 wow, nici n-am vazut cum arata :)) eu scriam din fereastra de pe blogul meu😀 Am numai 2 luni de „viata”, inca ma dezmeticesc pe aici.

      drstoica responded:
      Martie 9, 2015 la 1:09 am

      :)) Uite, dacă ai o problemă pe care vrei foarte tare să o rezolvi, dacă, poate, cauți un răspuns care nu mai vine sau dacă vrei să descoperi ce înseamnă și ce beneficii aduce transa de relaxare, îți ofer o ședință de coaching și-mi spui după aceea ce anume se schimbă în viața ta.🙂

        tssecrets said:
        Martie 9, 2015 la 1:11 am

        acum m-am panicat😀 ce presupune coachingul?😀 ca-s complet afona in domeniu

          drstoica responded:
          Martie 9, 2015 la 1:14 am

          :)) Coachingul te ajută să cauți și să găsești toate acele bucăți lipsă din viața ta, toate acele răspunsuri, rezolvări și resurse pe care, dacă le-ai avea, simți că totul ar fi mai frumos, iar tu mai fericită.🙂

            tssecrets said:
            Martie 9, 2015 la 1:16 am

            suna desigur wow😀 ce-mi trebuie? Adica banuiesc ca daca vrei sa-l ajuti iti trebuie si ajutor din partea „pacientului”. Deschidere si ce-o mai fi. E ca un fel de sedinta la psiholog unde eu trebuie sa zic ce am pe suflet ca sa ma ajute sa gasesc rezolvarea?

              drstoica responded:
              Martie 9, 2015 la 1:21 am

              Un prim aspect, coach-ul, ca și psihologul, nu are pacienți, ci clienți ori beneficiari. Pacienți sunt doar la doctori.🙂
              Da, e nevoie să ai o problemă căreia să-i dai coordonatele, pe care să fii gata să o rezolvi din toate punctele de vedere. Diferența între psihoterapie și coaching este că prima necesită 2-5 ani de lucru, al doilea – câteva ședințe, oricare ar fi problemele. Psihoterapeutul ascultă și lasă clientul să se descarce cât poate de mult, coach-ul ascultă ceea ce contează cel mai mult și folosește o mulțime de instrumente (tehnici) revelatoare.🙂

                tssecrets said:
                Martie 9, 2015 la 1:23 am

                Practic „antrenorul” gaseste formula corecta pentru problema in functie de coordonatele transmise. Concret, ce fac? Scriu povestea si primesc sfaturile? Sau e discutie interactiva Q and A. Cum decurge in mod normal si cat timp / ce numar de sedinte.

                  drstoica responded:
                  Martie 9, 2015 la 1:30 am

                  Astea se fac față-n față, cu întrebări și răspunsuri, cu niște mici jocuri – tehnici care relaxează mintea conștientă și pun mintea subconștientă la treabă. Calitatea vieții tale depinde de calitatea întrebărilor pe care ți le pui.🙂
                  Câte ședințe? Nimeni nu poate spune asta dinainte. Depinde de client, de implicarea lui, de cât de mult e dispus să-și rezolve problema. Eu, personal, nu am lucrat, până acum, cu nimeni mai mult de 7 sau, parcă, 8 ședințe, indiferent de cât de grave și de „nerezolvabile” au fost problemele oamenilor. Important este că se simt schimbări reale încă după prima ședință. Unii, în 2-3 ședințe fac un restart neașteptat în viețile lor. Iar ședințele sunt cel mult săptămânale, mintea subconștientă are nevoie de timp să proceseze, să creeze, să rezolve.

    tssecrets said:
    Martie 9, 2015 la 1:34 am

    Uhum. Inca n-am o parere formata, ma mai documentez pe aici, dar suna bine si incurajator. Ce se intampla daca nu-s din acelasi oras? Caut la mine in oras? Fac naveta? Imi stalez Skype?

      drstoica responded:
      Martie 9, 2015 la 1:41 am

      Cel mai simplu e să cauți la tine în oraș. Unii fac și pe skype. Eu nu. Ca și coach, e important să-l poți calibra pe client, să-i vezi fiecare schimbare de fizionomie, să simți care e cea mai bună metodă pentru el. În plus, hipnoza pe skype e improprie. Oricum, hipnoză fac foarte puțini. Oamenii știu despre hipnoză mai degrabă din filmele de la Hollywood decât din cărți și practică reală.🙂 Iar hipnoza nu e deloc ce vezi în filme. E cel mai puternic dintre instrumentele de modificare a conștiinței și de evoluție interioară reală.

        tssecrets said:
        Martie 9, 2015 la 1:45 am

        Aveam o cunostinta care mergea la Cluj pentru cursuri de hipnoza. N-am mai multe detalii dar stiu ca reusise sa scape de frica de inaltime asa. Si ca a invatat si ceva legat de „autohipnoza”. Eu am incercat o singura data o sedinta de „hipnoza” de pe youtube care trebuia sa ma faca sa…slabesc?😀 N-am slabit dar am adormit dupa primele 10-15 minute😛 Multumesc mult pentru rabdare si amabilitate, fiind domeniu nou am avut si inca am intrebari si curiozitati. Mai rasfoiesc blogul pentru detalii, ma mai documentez de pe net si ne mai auzim/citim pe aici.🙂

          drstoica responded:
          Martie 9, 2015 la 10:24 am

          Mulțumesc și eu cu drag!🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

