Carti de dezvoltare personala (5)

Posted on Updated on

omul_vindecatorUna dintre cele mai utile cărți pe care le-am citit vreodată. Pentru că eram într-un moment în care nu prea aveam habar de așa ceva.

Informații simple, aplicabile imediat, cu rezultate chiar dacă nu te aștepți la ele. Fiindcă îți vine greu să crezi că totul funcționează așa cum zice omul ăsta. De un singur lucru e nevoie: să aplici. Dacă citești și nu aplici, se numește ignoranță.

În plus, informațiile sunt împănate cu o poveste de viață. Una autentică și inspirațională. Dacă el a putut, înseamnă că și noi putem. Să ne reparăm, să ne deschidem mințile, să ne împlinim dorințe, să ne dezvoltăm în mod real, din toate punctele de vedere.

„Omul vindecător”, de Jose Silva. El a început cu hipnoza. Apoi, pentru că oamenii, neștiind ce e aia, se temeau de hipnoză, a creat tehnici te transă up-time (cu ochii deschiși). Și le-a tot aplicat până ce și biserica a zis: „nu știm cum poți face tu atâta bine, cu metoda asta ciudată și fără să le iei oamenilor bani, dar… dă-i înainte!”. Acum, Metoda Silva se predă în toată lumea. E cumva precursoarea programării neuro-lingvistice. Lucrează cu submodalități, cu recadrare, cu sugestii (autosugestii), cu relaxare… Foarte simplu pentru oricine.

O carte suficient de explicită cât să înțelegi și să pui în practică fără probleme. Pentru tehnici mai avansate, îți recomand cursul lui Rajko Kuzmanovic, trainer Silva (dacă ești din București).

Cartea a apărut în România la două edituri diferite. Una i-a zis „Omul vindecător”, cealaltă – „Tu, vindecătorul”.

În caz că vrei cartea în format pdf… mesaj la Contact și rezolvăm.🙂 Nu ascund că eu prefer să citesc în variantă tipărită, ceea ce recomand tuturor.

6 thoughts on “Carti de dezvoltare personala (5)

    dana alexandru said:
    Martie 1, 2015 la 4:53 pm

    Placerea de a rasfoi ,de a simti paginile unei carti e incomparabila cu varianta pdf.Am comandat deja „Cartea intrebarilor” si „Puterea extraordinara a subcontientului tau”…iar „Omul vindecator” pare mai mult decat interesanta.Sper ca iepurasul (atlassib)🙂 sa ajunga cu ele de Pasta . Multumesc de recomandari!

      drstoica responded:
      Martie 1, 2015 la 5:43 pm

      Să-ți placă și să-ți fie de folos! Iar lucrurile care-ți plac aduc mereu beneficii.🙂

    dana alexandru said:
    Martie 1, 2015 la 4:55 pm

    ** Paste,scuze,am ametit…de la atatea flori de martisor.. :))

    Irina said:
    Martie 2, 2015 la 12:34 pm

    Iti multumesc pentru tot ceea ce faci, pentru ca ma inspiri clipa de clipa si pentru ca sufletul meu se umple de bucurie, incredere si recunostinta nemarginita de fiecare data cand citesc ceva scris de tine. Si, mai ales, ca m-ai ajutat sa fiu INDEPENDENTA! Ca m-ai invatat sa pescuiesc!🙂 Cuvintele nu sunt suficiente pentru a exprima cu adevarat minunea care s-a petrecut in viata mea din clipa in care te-am sunat si ti-am spus hotarat: vreau sa-mi schimb viata. Iti amintesti? Stiam ca voi reusi cu ajutorul tau. Am avut incredere. Iti multumesc! Am lacrimi de bucurie si de implinire. Traiesc la SUPERLATIV! :))
    Si, daaa, vreau si cartea in format pdf.
    Ti puup!!! Iti doresc o primavara frumoasa, calduroasa, clipe de fericire si soapte de fericire!
    Thank you! Thank you! Thank youuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!🙂

      drstoica responded:
      Martie 2, 2015 la 1:10 pm

      Wow, Irina! Cred că realizezi, cunoscându-mă, că și bucuria mea e la fel de mare ca a ta să aud și să văd că un om devine cu adevărat fericit când alege să facă pașii necesari pentru el însuși, raportându-se la el, la viața lui, la valorile lui autentice și nu la viețile altora.
      Bucuria ta înseamnă și bucuria mea. Reușita ta înseamnă și reușita mea. Întotdeauna „win-win”, remember?🙂 Observ în fiecare zi că, ori de câte ori mă bucur împreună cu oamenii, lumea e mai frumoasă. Chiar este!!!
      Îți foarte mulțumesc asemenea! Primăvară minunabilă îți doresc!🙂
      Gata și cartea.🙂

    bibliotecaprobota said:
    Martie 3, 2015 la 8:27 am

    Reblogged this on BIBLIOTECA PROBOTA and commented:
    CARTI DE DEZVOLTARE PERSONALA

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

