Alege-ți oglinzile cu mare atenție!

Publicat pe

Fiecare gând, fiecare emoție, fiecare cuvânt, fiecare gest, fiecare faptă pe care le ai sau le faci denotă la ce nivel de succes personal te afli. Cu cât ele devin mai pozitive, mai curate, mai constructive, cu atât mai fericit devii tu, fără eforturi, ci în mod firesc.

Și toate astea depind inclusiv de anturaj, de oamenii în mijlocul cărora alegi cel mai des să fii. Tu decizi dacă vrei să-ți petreci timpul cu „victimele” tuturor necazurilor posibile, cu oamenii agresivi și veșnic acuzatori la adresa cuiva, cu cei cărora nu le place să învețe niciodată nimic, cu persoanele care cred că viața în România e imposibilă sau… cu oamenii care zâmbesc zilnic, care au mereu la ei un „mulțumesc”, un „bravo”, un „iartă-mă”, care preferă varianta „hai să rezolvăm, hai să vedem ce putem face mai bine pentru noi înșine și pentru ceilalți”.

Oamenii sunt oglinzile tale.

cheia_succesului

7 gânduri despre „Alege-ți oglinzile cu mare atenție!

    adrian0602 a spus:
    Februarie 26, 2015 la 11:33 am

    Reblogged this on adriandc.

    dana alexandru a spus:
    Februarie 27, 2015 la 8:11 pm

    Nici oglinzile nu mai sunt ce erau odata🙂 .Dar sunt de acord,bine ar fi sa ne inconjuram de oameni calzi ,cu,care sa rezonam in ganduri si fapte..oameni ,aparent simpli,dar care ne dau o stare de bine,de bucurie,de optimism. Si ca sa duc ideea pana la capat,nu am multe oglinzi,dar pot spune ca tu esti una dintre oglinzile in care regasesc mereu bine si frumos (ganduri,idei,cuvinte).Multumesc! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Februarie 27, 2015 la 9:38 pm

      Oh, mulțumesc și eu foarte mult! Mă faci să mă simt bine.🙂
      De regulă, ne înconjurăm de oglinzi fidele. Dacă vrem să schimbăm ceva la noi, facem un efort și schimbăm oglinzile, chiar dacă, în noua situație, ni se pare că arată totul prea plictisitor de frumos.🙂 Ne transformăm noi și ajungem să rezonăm maxim cu noile oglinzi.🙂

    Şerban Stănescu a spus:
    Martie 19, 2015 la 5:07 am

    Îmi place enorm abordarea asta şi mă bucur că semănăm pe partea asta!
    Dacă Ho’oponopono ar fi fost o învăţătură „locală”, cred că ar fi murit unde s-a născut.
    Când m-am întâlnit cu ea, deja lucram la oglindă. Am descoperit apoi „Oglinzile Eseniene”.
    Mă întreb… Oare cât de veche şi de generală e învăţătura asta, de vreme ce creşte şi se dezvoltă şi astăzi?
    Mă îndoiesc eu că ţi-a predat-o cineva aşa cum ştiu că am descoperit-o singur şi mi-a plăcut foarte. Sau poate, mai corect zis, AM REZONAT. Sunt politehnist şi parcă îmi sună „mai pe limba mea”🙂
    Mă bucur că dai mai departe şi îţi sunt recunoscător!
    Am abordat în 2009 subiectul într-una din cărţile mele – „Autodezvoltare, Ocultism, Extrasenzorial”.
    Mă bucură enorm să descopăr că şi alţii au ajuns la această metodă, pe care mă strădui să o perfecţionez. Oricum, la mine şi la câteva persoane cu care am lucrat direct, FACE MINUNI.
    Acuma, vorba lui James Redfield: „Dacă crezi în minuni”…
    O altă versiune, uşor diferită şi mult mai sofisticată dintr-o anume perspectivă, este cea a lui Don Miguel Ruiz: „Cele patru Legăminte”. Don Miguel, are un stil foarte aparte…🙂
    Să ne vedem – mă rog, citim…😀 – cu bine!
    O zi fabuloasă să ai, Cătălin, alături de fanii şi cititorii tăi!🙂

      drstoica a răspuns:
      Martie 19, 2015 la 1:07 pm

      Îți mulțumesc foarte mult, Șerban! Și eu mă bucur că ne plac aceleași lucruri, că rezonăm (ca să folosesc termeni care sună bine pentru toată lumea).🙂
      Nu te înșeli deloc: am descoperit personal și „întâmplător” Ho’oponopono, acum câțiva ani; e greu să ți-o predea cineva până ce tu însuți nu ești pregătit și nu cauți cumva așa ceva. Găsești și nu pui preț pe învățătura respectivă dacă nu ești pregătit s-o primești. Mie mi-a ajutat enorm. Și am dat mai departe cum m-am priceput eu mai bine.
      Îmi place la fel de mult Don Miguel Ruiz. De-aia, cu un an în urmă, scriam despre legămintele lui pe-aici.
      https://drstoica.wordpress.com/2014/04/30/5-convingeri-sustinatoare/
      Și despre cele patru, și despre al cincilea… Și „Arta de a iubi” e pe sufletul meu… și „Vocea cunoașterii”…🙂
      Multă baftă, zi excelentă, mulțumesc încă o dată și e clar că ne vom tot citi cu bine!🙂

        Şerban Stănescu a spus:
        Martie 19, 2015 la 3:57 pm

        Woooow!🙂
        Da, îmi plac toate la nebunie!
        Aivanov? Coelho? Exupery? Lazarev? Ce părere ai?😉

          drstoica a răspuns:
          Martie 19, 2015 la 4:32 pm

          Recunosc că Don Miguel Ruiz e unul dintre favoriții mei din toată literatura de dezvoltare personală și spirituală. I-am devorat cărțile cu maximă plăcere și încredere.🙂
          Îmi plac și cei enumerați de tine. Și dr. Deepak Chopra, și Doreen Virtue, și Masaru Emoto…🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

