Atitudinea e cheia!

Publicat pe

Comportă-te ca și când ai început cea mai bună săptămână din viața ta!

Fă exact ceea ce vrei să ți se întoarcă și acționează cu maximă încredere că vei primi!

Atitudinea decide Altitudinea, da?🙂

comportament

9 gânduri despre „Atitudinea e cheia!

    Irina a spus:
    Februarie 23, 2015 la 12:23 am

    Nu stiu cum sa-ti spun dar eu CHIAR AM INCEPUT CEA MAI BUNA SAPTAMANA DIN VIATA MEA.🙂 De-aia sunt treaza la ora asta, pentru ca n-am mai avut rabdare pana maine dimineata si-am inceput-o de-acum. :))

      drstoica a răspuns:
      Februarie 23, 2015 la 12:32 am

      Și eu la fel: am trecut dintr-o săptămână într-alta și somnul e departe. Se apropie gala Oscarurilor.🙂

        Irina a spus:
        Februarie 23, 2015 la 3:19 am

        De-abia astept articolul tau despre gala Oscarurilor.🙂

          drstoica a răspuns:
          Februarie 23, 2015 la 4:51 am

          Mi s-a făcut deja un somn… Am pierdut șirul statuetelor. La anul, trebuie să merg să văd gala în America, de la orele serii, nu ale dimineții.🙂

    adrian0602 a spus:
    Februarie 23, 2015 la 4:36 pm

    Reblogged this on adriandc.

    sweet & salty... psihologul de serviciu a spus:
    Februarie 23, 2015 la 5:19 pm

    Total de acord! Și verificat🙂

      drstoica a răspuns:
      Februarie 23, 2015 la 9:30 pm

      Asta înseamnă că-ți merge bine. Spor la și mai bine în continuare!🙂

        sweet & salty... psihologul de serviciu a spus:
        Februarie 24, 2015 la 1:05 am

        Am zile bune și zile mai puțin bune, ca toată lumea, dar eu știu că atunci când viața îți dă lămâi e bine să faci limonadă.
        Și un zâmbet pe buze face minuni…
        În altă ordine de idei… îmi place mult blogul tău!🙂

          drstoica a răspuns:
          Februarie 24, 2015 la 11:42 am

          În aceeași ordine de idei, îți mulțumesc foarte mult!🙂
          Și da, stresul nu e dat de situație în sine, ci de reacția ta la situația respectivă. Dacă tot avem lămâi, de ce să nu profităm de ele?🙂
          Un zâmbet, un „îmi pare rău”, un „mulțumesc”, un „bravo!” sunt medicamente greu de egalat!🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

