Cine nu se controlează singur devine ușor de controlat

Publicat pe

Înainte de a-i controla pe ceilalți, te ajută enorm să ai control real asupra ta. Asupra gândurilor care te enervează, asupra emoțiilor care îți fac ziua amară, asupra comportamentului care creează realitatea fizică. Atenție la tine, altfel vei trăi viața altora fără să-ți dai seama! Vei face mereu lucruri care, în loc să-ți dea starea dorită, îți dau frustrare pentru că lumea nu procedează deloc așa cum vrei tu.

control

6 gânduri despre „Cine nu se controlează singur devine ușor de controlat

    adrian0602 a spus:
    Februarie 20, 2015 la 8:06 am

    Reblogged this on adriandc.

    zaraza26 a spus:
    Februarie 20, 2015 la 10:15 am

    Interesant… si cred ca adevarat. Intentionez sa ma mai gandesc la asta… 🙂

      drstoica a răspuns:
      Februarie 20, 2015 la 3:41 pm

      Gândire cu bune rezultate îți doresc! 🙂

    dana alexandru a spus:
    Februarie 28, 2015 la 12:05 am

    Eu sincer,nu mi doresc sa am controlul asupra nimanui.Libertatea,(sub toate formele ei:de gandire,de expresie,de a face ce vrei si ce ti place,de a trai viata cum si ptr ce te face sa te simti bine,fericit),mi se pare atat de pretioasa si de frumoasa,incat o respect atat pe a mea,cat si pe a celui din jur.:)

      drstoica a răspuns:
      Februarie 28, 2015 la 12:08 am

      Ceea ce, sunt sigur, chiar îți dă o stare plăcută de libertate, te-ajută să o simți, nu doar să ți-o dorești. 🙂

    dana alexandru a spus:
    Februarie 28, 2015 la 12:28 am

    Eu am un gand pe care mi l tot repet in diferite situatii din viata:nu exista lucruri pe care sa le vreau in viata si pe care sa nu le pot obtine.Daca nu le am obtinut (inca) 🙂 ,inseamna ca nu mi le am dorit indeajuns de mult si in consecinta ,nu am luptat destul ptr ele.Sau poate nu eram pregatita ptr respectivul lucru.Asta nu ma va impiedica sa incerc altadata ..cu experienta vechilor incercari,desigur.Stiu,sunt optimista pana la inconstienta,cum mi se mai spune,dar indiferent prin ce am trecut in viata,modul asta de a gandi m a tinut departe de depresia atat de des intalnita azi.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

