Fericirea se obține cu materialul clientului

Posted on

Tu ce faci astăzi ca să-ți meargă mai bine decât ieri?

Gândește și acționează având în minte ceea ce vrei să fii, să devii, să ai, știind că ai reușit de multe ori atunci când alții se îndoiau de tine! Nu ceilalți îți dau valoare, ci doar tu însuți o faci! Ceilalți pot doar confirma valoarea pe care o ai. Iar dacă n-o fac, tu vezi-ți de drumul tău, nu o cerși cu orice preț, fiindcă nu te ajută; te face doar dependent de confirmarea lor.

fericirea

2 thoughts on “Fericirea se obține cu materialul clientului

    Irina said:
    Februarie 18, 2015 la 8:30 am

    De cand mi-ai vorbit si m-ai ajutat sa-l descopar pe Andi Szekely, il ascult in fiecare dimineata! Ma motiveaza de fiecare data iar pe unele din sfaturile lui le notez si le transmit Mai departe. In fiecare zi fac ceva ca sa ma dezvolt. Imi pun intrebarea pe care de la tine am invatat-o: ce voi face diferit azi ca sa-mi fie bine, sa am rezultatele dorite, sa fiu fericita? Si raspunsul vine instantaneu. Si chiar si Mai tarziu imi vin in minte idei sau intalnesc situatii care sunt raspunsul la intrebarea mea. Sa-ti pui intrebari, sa ai acest curaj de a-ti Pune chiar si intrebari incomode este o modalitate foarte buna pentru a te dezvolta, a te cunoaste. Este magic.🙂 and I learned from the best.🙂

      drstoica responded:
      Februarie 18, 2015 la 10:50 am

      🙂 Îți mulțumesc foarte mult, Irina! Așa este: curajul de a-ți pune întrebări potrivite duce la accesarea răspunsurilor salvatoare, inovatoare, sclipitoare. Odată pusă o întrebare, răspunsurile vin încontinuu, imediat sau noaptea sau pe parcursul zilelor următoare, atâta vreme cât ai nevoie de ele. Nu le oprești, chiar dacă ai impresia că nu sunt cele mai plăcute sau cele mai utile. Cineva de Undeva știe mai bine decât noi cât ne sunt de utile.🙂
      Atunci când reprogramăm mintea, e nevoie de 4 până la 6 săptămâni pentru ca și ultima celulă din corp să afle, să învețe și să integreze informația nouă.
      Spor la lucruri magice în viața ta!🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

