Așa cum vrei, azi și-n fiecare zi!

Publicat pe

Succesul personal are multe forme, destule culori. Dar orice om de real succes, pe termen lung, se supune cu plăcere și respect regulilor de mai jos. El știe că un lucru bun (făcut pentru că așa simte) nu rămâne niciodată fără urmări.

Dăruiește necondiționat! Chiar și o vorbă bună își are valoarea ei extraordinară!

reguli-de-succes

7 gânduri despre „Așa cum vrei, azi și-n fiecare zi!

    Ana a spus:
    Februarie 17, 2015 la 9:28 am

    Ah , ce tare imi place postarea asta! Se pliaza precum mierea peste felia de paine unsa cu unt , pe sufletul meu! Multumesc! 🙂

      Ana a spus:
      Februarie 17, 2015 la 9:29 am

      Sa ai o zi grozava! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Februarie 17, 2015 la 10:44 am

      Mă bucur și îți mulțumesc foarte mult, Ana! Poftă bună și ție, și mie la mierea pe felia de pâine cu unt! 🙂
      Excelent materialul video!!! Inspirațional! Nu-l știam.

        Ana a spus:
        Februarie 17, 2015 la 6:06 pm

        Ma bucur ca ti-a placut melodia! 🙂

    zaraza26 a spus:
    Februarie 17, 2015 la 12:33 pm

    Adevarat! Un lucru bine facut e temelia zilei de maine. Pentru ca toate sunt interconectate. 🙂

      drstoica a răspuns:
      Februarie 17, 2015 la 12:35 pm

      Corect, Zaraza! Pentru că există „butterfly effect”. 🙂

    adrian0602 a spus:
    Februarie 17, 2015 la 11:01 pm

    Reblogged this on adriandc.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

