Fii inteligent! Inclusiv emoțional.

Publicat pe

În tot ceea ce faci, pune și minte, pune și suflet! Oricât de mult crezi că ai greșit cândva gramajul, nu fi zgârcit cu tine în privința implicării. Pe oameni nu-i câștigi prin ceea ce știi până ce nu le arăți cât de mult îți pasă.

educatia

4 gânduri despre „Fii inteligent! Inclusiv emoțional.

    zaraza26 a spus:
    Februarie 13, 2015 la 8:47 am

    Mintea trebuie educata, inima trebuie ascultata!!🙂

      drstoica a răspuns:
      Februarie 13, 2015 la 10:54 am

      Corect!🙂

    slowaholic a spus:
    Februarie 13, 2015 la 4:59 pm

    Da! Și îmi plac noile hăinuțe ale blogului tău.🙂

      drstoica a răspuns:
      Februarie 14, 2015 la 12:12 am

      Mersi frumos!
      I le-am cumpărat din mall. :))

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

