Carti de dezvoltare personala (3)

Publicat pe Actualizat pe

calugarulMă bucură să văd că ne potrivim la gusturi în privința cărților de dezvoltare personală. 🙂 Lectura e primul pas spre schimbare, spre devenire. Lectura înlocuiește gânduri vechi cu unele proaspete, motivaționale, mobilizatoare. Urmează acțiunea. Ea decide în mod concret fericirea fiecăruia dintre noi. Acțiunea este și va rămâne întotdeauna diferența care face diferența. Ai citit, pune în aplicare! Nu lăsa informația să se piardă, nu te lăsa pe tine să nu ai ceea ce îți dorești!

Astăzi, îți propun „Călugărul care și-a vândut Ferrari-ul”, a lui Robin S. Sharma. Scrisă simplu, prietenos, ca pe o poveste de viață sau fabulă spirituală, cu sugestii și șapte lecții concrete de restructurare interioară, de creare a obiceiurilor pe care un om de succes și le-a format.

Are menirea de a te ajuta să-ți descoperi misiunea personală în această viață, te învață cum să te disciplinezi în folosul tău, să-ți întărești bunele relații și să pui preț cu adevărat pe unul dintre cele mai importante lucruri pe care le ai: timpul. Se spune că asta face diferența între sărăcia și bogăția de orice fel, între ceea ce vrei să fii și ceea ce nu vrei să fii: felul în care îți gestionezi timpul. O carte sau o emisiune tv tabloid? Un film de artă sau o telenovelă? O activitate frumoasă și utilă sau una ca să treacă timpul? O conversație despre cum îți poate fi mai bine sau un dialog despre necazuri, corupție, nenorociri? O glumă sănătoasă care nu rănește pe nimeni concret sau amuzamentul agresiv pe seama cuiva anume?

Facem totul ca să fim fericiți, ca să avem o cât mai constantă stare de bine. Dacă încă nu reușim, e cazul să schimbăm ceva la noi și să trăim ceea ce cu toții ne dorim să trăim.

Cartea, un bestseller real inspirațional, o găsești în librării, iar dacă o vrei în format pdf, scrie-mi la Contact și ți-o trimit negreșit.

9 gânduri despre „Carti de dezvoltare personala (3)

    adrian0602 a spus:
    Februarie 13, 2015 la 12:52 pm

    Reblogged this on adriandc.

    Irina a spus:
    Februarie 13, 2015 la 4:03 pm

    De-abia asteptam partea a 3 a! 🙂 Mi-ai starnit interesul si o vreau si eu in pdf, normal. 🙂

      drstoica a răspuns:
      Februarie 14, 2015 la 12:11 am

      Lectură plăcută! 🙂

        Irina a spus:
        Februarie 14, 2015 la 9:35 am

        Multumesc mult! Am inceput deja. A picat foarte bine aceasta carte pentru ca tocmai am terminat „Stiinta de a deveni bogat” de Wallace Watles, o carte care imi este de un real folos pentru ca are cateva principii simple pe care le aplic cu multa usurinta si placere. 🙂

          drstoica a răspuns:
          Februarie 14, 2015 la 8:25 pm

          Excelent, mulțumesc și eu, Irina!

            Irina a spus:
            Februarie 15, 2015 la 9:53 am

            Greu de lasat „cartea” asta din mana. :))

              drstoica a răspuns:
              Februarie 15, 2015 la 8:52 pm

              Spor și împliniri! 🙂

    creesteen a spus:
    Aprilie 6, 2015 la 1:10 pm

    salut, vreau si eu format pdf.

      drstoica a răspuns:
      Aprilie 6, 2015 la 1:31 pm

      Ok.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

