Atenție cu cine-ți umpli mintea și viața!

Publicat pe

E foarte important pe cine alegi să ai în jurul tău, în mintea ta, în viața ta cotidiană!

Apropie-ți oamenii care te susțin și pe care-i susții la rândul tău!

Vorbește zilnic cu/despre cei care-ți pot servi ca modele și nu cu/despre cei care te tot enervează!

Fă loc în gândurile tale persoanelor cu care evoluezi și nu celor cu care stagnezi! Doar așa ajungi să ai, să simți, să trăiești succesul și nu lipsa lui. Hai Sus!🙂

cineva

7 gânduri despre „Atenție cu cine-ți umpli mintea și viața!

    zaraza26 a spus:
    Februarie 12, 2015 la 9:41 am

    Ca de exemplu:
    http://www.diaconescuradu.com/

    De cand am dat peste blog l-am urmarit constant si am fost alaturi de Radu, chiar am simtit ca sunt acolo cu el. De fapt am auzit de el la Radio Actualitati.🙂

      drstoica a răspuns:
      Februarie 12, 2015 la 12:53 pm

      Excelent! Mulțumesc!
      Interesant pentru toți cei care vor să descopere cum se iese în mod real din zona de confort.

    adrian0602 a spus:
    Februarie 12, 2015 la 11:22 am

    Reblogged this on adriandc.

    zaraza26 a spus:
    Februarie 12, 2015 la 11:58 am

    Ati vazut filmul „The imitation game”, despre Alan Turing?

    Irina a spus:
    Februarie 12, 2015 la 6:31 pm

    Eu caut mereu sa am alaturi oameni care ma inspira, care-mi pot servi drept model, alaturi de care simt ca pot evolua sau oameni care, la randul lor, vor sa evolueze si care imi solicita ajutorul, sfatul.
    Acum intelegi de ce te caut tot timpul, da?🙂

      drstoica a răspuns:
      Februarie 12, 2015 la 11:51 pm

      🙂 Îți mulțumesc foarte mult, Irina!
      Fiind atentă la oamenii de care te înconjori, ei vor apărea tot mai mulți și mai potriviți în jurul tău.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

