Mâine, poimâine… :)

Imagine Publicat pe

facebook

6 gânduri despre „Mâine, poimâine… :)

    lacrimidefericire a spus:
    Februarie 10, 2015 la 5:48 pm

    Diseara…😄

      drstoica a răspuns:
      Februarie 10, 2015 la 10:25 pm

      Și diseară.🙂

    ricamihai13 a spus:
    Februarie 10, 2015 la 8:22 pm

    bine zici :)))))

      drstoica a răspuns:
      Februarie 10, 2015 la 10:25 pm

      Like.🙂

    Philip a spus:
    Februarie 11, 2015 la 7:49 am

    😀 Not to night, or any other night!(e o replica simpatica din Ice Age…nu mai stiu care). I do not Like. Fapt pentru care nici nu am FB. Mie imi place sa imi platesc facturile, ratele si alte dari la…ghiseu. Sa vad oameni si stari in care si oase. Imi place sa imi sun prietenii, sa iesim la un pahar de vin bun vineri seara sau o cafea sambata dimineata, ca sa aflu cum mai sunt.. It is real!
    Toate cele bune!

      drstoica a răspuns:
      Februarie 11, 2015 la 9:50 am

      Da, un om viu!🙂 Ajungem să trăim mai mult aici decât în real. Deși e clar că e mult mai bun vinul în pahar decât online.🙂
      Zi excelentă!

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

