Oameni cărora le mulțumesc

Publicat pe Actualizat pe

intuitiaSub marca „Academia de Bine”, am inițiat și început un proiect de power life coaching & mentoring cu studenții de la Universitatea București. Voluntariat. Îi mulțumesc pentru ajutor profesorului Antonio Momoc, de care mă leagă o prietenie greeeu de dezlegat. 🙂 Și-i mai mulțumesc colegei mele Gabriela Negulici, care s-a angrenat și ea trup și suflet în acest proiect.

Am vizat din start studenții în an terminal, care se autoresponsabilizează în vederea licenței și a găsirii unui loc de muncă după ce vor termina, în vară, facultatea. Adică, tineri de 21-22 de ani, care tocmai se pregătesc să intre în viața de adult.

Nu am avut așteptări. Am fost la ei, le-am vorbit o oră despre potențialul minții umane, iar la final, le-am spus clar: am un cadou pentru voi, dar atenție: pentru cei care îsi doresc cu adevarat câte 5 ședințe săptămânale de coaching & mentoring și nu doar din curiozitate; pentru cei care pun preț pe așa ceva. S-au înscris mai mulți decât mă așteptam, mult prea mulți decât aș fi putut eu să ofer. Am făcut un mini interviu cu fiecare, să descopăr cine chiar vrea și are nevoie. Am constatat că sunt niște tineri extraordinari! Așa că am invitat-o și pe Gabriela, colega mea, să intre în proiect. Ea mi-a mulțumit mie, eu i-am mulțumit ei. 🙂

După ce deja am început treaba, am realizat cât de mare este câștigul meu lucrând cu acești studenți. Cât de multe lucruri am de învățat de la ei! Și ce bucurie mă umple când văd cum primesc ei totul, cum își doresc să se dezvolte în mod real și să ia tot ce-i mai frumos de la viață. Am o mare pasiune să-i urmăresc devenind din ce în ce mai buni pentru ei înșiși. Să-i văd cum se descoperă, cum se bucură când realizează cine sunt cu adevărat. Își înfrâng frici, ridică bariere și se simt mai puternici. Înțeleg foarte bine că puterea nu vine de la ceilalți, ci de la ei înșiși. Că pentru a avea o viață profesională, relațională, materială împlinită e nevoie ca EI să schimbe ceva din ce/cum făceau până acum. Relațiile nu se îmbunătățesc de la sine; se îmbunătățesc de la tine. Un loc de muncă nu te roagă să-l accepți, dar dai peste el în mod „neașteptat”. Banii nu intră singuri în buzunar; dar intră mult mai ușor. Știi cum e: Dumnezeu îți dă, dar în traistă nu-ți bagă. 🙂

La rândul lor, acești tineri vor deveni niște modele pentru cei care vor avea norocul să le fie în preajmă de-a lungul vieții. Și mă bucur încă o dată. Iubesc să dăruiesc. Și Academia de Bine mă susține. 🙂

2 gânduri despre „Oameni cărora le mulțumesc

    zaraza26 a spus:
    Februarie 10, 2015 la 9:47 am

    Felicitari! Cu mare drag le trimit si eu… sau mai bine zis imi face placere sa imi extind iubirea in mod constient asupra acestor tineri minunati! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Februarie 10, 2015 la 10:21 am

      Mulțumes, Zaraza! Așa să fie! 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

