Ce poți face astăzi diferit față de ieri?

Publicat pe

Indiferent dacă citești o carte sau vezi un film a doua oară, călătorești din nou în aceleași locuri, te întâlnești mereu cu aceiași oameni, mergi zilnic la același job, vezi ce e nou, ce lecție ai de învățat astăzi față de ieri. Asta înseamnă evoluție personală.

Încearcă să privești totul diferit! Percepția ta creează în mod real cursul propriei vieți.

calatorie

7 gânduri despre „Ce poți face astăzi diferit față de ieri?

    adrian0602 a spus:
    Februarie 7, 2015 la 4:55 pm

    Reblogged this on adriandc.

    o Chinois a spus:
    Februarie 7, 2015 la 8:38 pm

    Mereu vad cu alti ochi, lumea. Zilele. Orele. Nu poti vedea la fel totul, in fiecare zi.

      drstoica a răspuns:
      Februarie 7, 2015 la 9:55 pm

      Foarte bine! Să vedem mereu din ce în ce mai benefic pentru noi înșine.

    zaraza26 a spus:
    Februarie 9, 2015 la 9:32 am

    Eu, ca sa vad cu alti ochi, cu adevarat, trebuie sa indraznesc sa fac ce nu-mi place, sa fac ceea ce mi-era frica sa fac; totul insa simt ca le fac pentru binele meu si al tuturor. Sau pur si simplu tot ce faceam pana acum stramband din nas, sa fac cu iubire. Cum citeam undeva, „ca si cum ai face pentru cel pe care il iubesti”.

      drstoica a răspuns:
      Februarie 9, 2015 la 9:58 am

      Excelent! Recadrarea poate fi făcută în muuulte feluri. Viețile noastre nu se înlocuiesc cu alte vieți, ci se transformă. Aceleași vieți ne devin frumoase, deși nu credeam că e posibil.🙂

        zaraza26 a spus:
        Februarie 9, 2015 la 10:09 am

        Eu stiam ca vietile ne pot fi frumoase, dar nu aveam uneltele necesare. Aveam in minte (sau in inima?) proiectul, dar nu stiam cum sa ajung sa il pun in practica. Acum am in minte o lume deosebita de cea veche. Pentru mine functioneaza, sa zicem partial, dar altii traiesc in alta lume… tot in aia veche.

          drstoica a răspuns:
          Februarie 9, 2015 la 10:28 am

          Așa e, Zaraza, noi decidem când se schimbă ceva în lumea noastră. Când vrem și descoperim că merită, vom găsi resurse, instrumente, metode să ne dezvoltăm într-un mod fantastic și ireversibil.🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

