Carti de dezvoltare personala (2)

Posted on Updated on

putereaAm observat că postarea despre „Cartea Întrebărilor” a fost și încă este foarte căutată; mulți oameni mi-au scris despre ea, m-au întrebat de unde o pot cumpăra și chiar mi-au dat feedback. După ce au folosit acea carte, fiindcă ea e un instrument, nu neapărat (doar) o carte, mi-au povestit ce a putut să se întâmple în numai câteva zeci de minute sau în câteva zile.

Nu voi scrie niciodată și nu voi recomanda ceva dacă eu însumi nu am testat și nu a funcționat. Iar dacă nu a funcționat, îți voi spune direct lucrul ăsta, fiindcă ceea ce nu funcționează la mine nu înseamnă că nu e bun. Nicidecum. Caută, citește, APLICĂ zilnic și, cu siguranță, vei descoperi ce înseamnă vindecarea unor blocaje, dezvoltarea personală, succesul din toate punctele de vedere.

Astăzi, îți recomand un „must read”.

O carte simplă și cu ecouri senzaționale în ultimii vreo 50 de ani, de când ea a fost scrisă. „Puterea extraordinară a subconștientului tău”, de Joseph Murphy. Am o prietenă care, după ce i-am împrumutat-o și a citit-o, a căutat-o pentru a o cumpăra ea însăși. Fiindcă e o carte care se citește în mod repetat, creează noi tipare de gândire și de comportament. Pui semne prin ea, pentru că îți oferă tehnici extrem de simple și explicații potrivite, astfel încât să nu-ți rămână decât să aplici. Să aplici o dată și încă o dată… și să observi transformări uluitoare în felul tău de a fi și în viața ta de zi cu zi. Atât să nu uiți: acțiunea e diferența care face diferența! Dacă doar citești, informația rămâne interesantă și inutilă, iar tu dezamăgit/ă; fără să iei în calcul că Dumnezeu îți dă, dar în traistă nu-ți bagă.🙂

Cartea o poți cumpăra, de exemplu, de aici, cu 16,57 lei sau o poți citi online, gratuit, AICI. Eu încurajez, însă, lectura cărților tipărite. Citesc foarte rar pe tabletă, pe calculator.🙂

5 thoughts on “Carti de dezvoltare personala (2)

    Pusa said:
    Februarie 7, 2015 la 11:00 am

    🙂 si iar si iar.. multumesc!

      drstoica responded:
      Februarie 7, 2015 la 11:13 am

      Mulțumesc și eu, Pușa!🙂

    adrian0602 said:
    Februarie 7, 2015 la 4:59 pm

    Reblogged this on adriandc.

    Irina said:
    Februarie 7, 2015 la 5:42 pm

    Cartea asta a fost prima pe care am citit-o, din literatura motivationala, si a facut un declic in mintea mea. De atunci, din vara lui 2000, viata mea a inceput sa se schimbe in bine. Marcasem toate pasajele importante, pe multe le-am notat si intr-o agenda pe care o Mai am si-acum. Am imprumutat cartea cuiva dar nu mi-a Mai inapoiat-o. Este o carte foarte buna.🙂

      drstoica responded:
      Februarie 7, 2015 la 7:09 pm

      Da, chiar este o carte care deschide drumuri.🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

