Fii fericit, oricum!

Posted on

convingereViața e un perpetuum. Plină de de toate. Previzibilă și imprevizibilă, deopotrivă. Mintea omului caută mereu predictibilitatea, caută confortul. Dar fericirea vine de dincolo de confort, atunci când înțelegem că singura persoană asupra căreia putem avea control permanent e propria persoană. Să tratăm fiecare întâmplare ca pe-o lecție, ca pe-o oportunitate, ca pe un sprijin în evoluția fiecăruia dintre noi. Percepția minții, reprezentarea interioară a lumii exterioare schimbă întotdeauna ceea ce vedem, auzim, trăim.

Perseverează în a fi bun și bine cu tine și cu ceilalți, iar rezultatele dorite vor veni de la sine. Legea cauzei și-a efectului. O lege fizică universală, care funcționează perfect, indiferent dacă noi credem sau nu credem în ea. E lege.

„Oamenii sunt adesea neînțelegători, iraționali și egoiști…
Iartă-i oricum!
Dacă ești bun, oamenii te pot acuza de egoism și de intenții ascunse…
Fii bun, oricum!
Dacă ai succes, poți câștiga prieteni falși și dușmani adevărați…
Caută succesul, oricum!
Dacă ești cinstit și sincer, oamenii te pot înșela…
Fii cinstit și sincer, oricum!
Ceea ce construiești în ani, alții pot dărâma într-o zi…
Construiește, oricum!
Dacă-ți găsești liniștea și fericirea, oamenii pot fi geloși…
Fii fericit, oricum!
Binele pe care îl faci astăzi, oamenii îl vor uita mâine…
Fă bine, oricum!
Dă-i lumii tot ce ai mai bun și poate nu va fi niciodată de ajuns…
Dă-i lumii tot ce ai mai bun, oricum!
La urma urmei, este între tine și Dumnezeu…
N-a fost niciodată între tine și ei, oricum.”

Socrate

Minunile sunt imprevizibile. Atât e previzibil: că se vor întâmpla, mai devreme sau mai târziu, chiar dacă nu știi când anume.

9 thoughts on “Fii fericit, oricum!

    lorelad said:
    Februarie 3, 2015 la 9:18 pm

    tot repetand: ganduri bune, vorbe bune, fapte bune, intra in subconstient si lucreaza. Si ce te faci cu atata bine??? :))
    Poc, poc ca un balon!🙂

      drstoica responded:
      Februarie 3, 2015 la 11:02 pm

      Întâi să fim noi plini numai de bine și, după aia, mai vedem.🙂

    lorelad said:
    Februarie 3, 2015 la 11:26 pm

    sa fim atunci!🙂

    Pusa said:
    Februarie 4, 2015 la 12:24 am

    Imi place postarea ta (m-am jucat si cu ”like”🙂 ). Stii de ce-mi place sa te ”citesc”? Pentru ca tot ce spui se pliaza pe ce gandesc si eu, atata doar ca tu o faci cu limpezime si cu bucuria de-a darui ”bine”. Mie-mi lipseste limpezimea, dar uite ca fur si eu de aici si cine stie, poate intr-o zi o sa vorbim de la acelasi nivel de fericire. In ultimul timp am scapat de multe pareri de rau, a ramas una singura, de fapt acum mi s-a nascut.. ca nu am constientizat mai din vreme ce inseamna cu adevarat sa fii fericit.

      drstoica responded:
      Februarie 4, 2015 la 12:34 am

      Mulțumesc foarte mult, Pușa! Și eu am furat de la alții.🙂 Am avut doi mentori asumați de la care am modelat foarte multe lucruri. Mentoratul este esențial, pe lângă metodă și muncă, în ceea ce privește dezvoltarea de orice fel.
      Fericire fără limite îți doresc!🙂

    Şerban Stănescu said:
    Februarie 4, 2015 la 6:20 am

    Martina McBride – „Anyway”

    Sper să vă placă, tuturor!

      drstoica responded:
      Februarie 4, 2015 la 10:18 am

      Mulțumesc, Șerban, o zi perfectă să ai!

    incredibleyoung said:
    Februarie 4, 2015 la 11:58 pm

    Uau…ca de obicei…minunat!

      drstoica responded:
      Februarie 5, 2015 la 12:11 am

      Foarte mulțumesc, Tina!🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

