Bucură-te de carte!

Publicat pe Actualizat pe

Una dintre marile cauze ale insuccesului este că, odată ce termină școala, omul întrerupe procesul constant de învățare, considerând că știe suficient. Iar lumea se schimbă în fiecare zi. În fiecare zi, cei buni mai fac un pas în față. Educația nu se termină niciodată.

Citește permanent ceva de calitate sau util, pentru că doar așa vei putea să-ți scrii singur viața pe care ți-o dorești! Altfel, ți-o scriu alții.

carti

6 gânduri despre „Bucură-te de carte!

    malaiemilro a spus:
    Ianuarie 31, 2015 la 12:11 am

    Chiar așa este!

      drstoica a răspuns:
      Ianuarie 31, 2015 la 12:41 am

      Să tot citim, așadar!🙂

    Pusa a spus:
    Ianuarie 31, 2015 la 7:15 pm

    Asta-mi aduce aminte de bunica mea, femeie de la tara, care se semna punand degetul (Doamne, cat ma minuna chestia asta!). Ii citeam. Povesti, stiri din ziare, biblia. Se lauda cu mine la oricine-i iesea in cale.Tare mandra eram de ea, nu-i treceau multe gospodine prin fata. Cand mergeam cu ea prin sat, ma simteam mai inalta cu doi centimetri. Pe vremea foametei, familia ei n-a cunoscut lipsurile. S-a descurcat in orice imprejurare. Cred ca mi-e dor de ea..🙂

      drstoica a răspuns:
      Ianuarie 31, 2015 la 7:35 pm

      Frumoasă povestea ta!🙂

    sserbanro a spus:
    Februarie 3, 2015 la 12:12 pm

    Asta am spus şi eu în toate cărţile pe care le-am scris!🙂
    Văd însă că analfabetismul tehnic (= incapacitatea de a te folosi de o aptitudine dobândită), domină şi avem şi justificări ffoarte candide: „La vârsta mea, mai sunt eu să citesc?”😮
    Mă bucur că există şi alţi oameni care vor să demoleze mitul „Prea multă carte, strică!”
    Eu, citesc. Poate că mult mai puţin decât citeam cu ani în urmă. Asta însă e pentru că fără a pune în practică, cititul, e o mare pierdere de vreme!

      drstoica a răspuns:
      Februarie 3, 2015 la 6:26 pm

      Să citim fără limite, așadar!🙂 Dacă tot am învățat treaba asta, de ce să nu profităm?🙂 Citim pentru noi, nu pentru alții.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

