Da, e un weekend excelent! :)

Publicat pe

Ieri, într-un Starbucks, m-am întâlnit cu cineva de la o revistă, pentru un interviu. Stabilisem cu mine că voi sta maxim două ore, fiindcă aveam altceva de făcut după. Am stat patru. Ulterior, am realizat ce lecție uriașă am primit. Una extrem de frumoasă. Persoana respectivă mi-a arătat ce înseamnă să-l asculți pe cel din fața ta. Să-l asculți cu adevărat. Eu îi vorbeam de coaching și de ascultare, iar ea îmi arăta ce înseamnă asta. Nu pentru că nu avea nimic de spus, ci pentru că știa să asculte. Aș vrea să pot asculta așa cum o făcea ea. Altfel, o persoană veselă, foarte optimistă, activă.

Nu știu dacă vom mai avea vreodată ocazia să ne întâlnim, dar îi mulțumesc. Ador să cunosc astfel de oameni. Îmi fac viața încă și mai frumoasă decât este. Ceea ce-ți doresc și ție! 🙂

viata

4 gânduri despre „Da, e un weekend excelent! :)

    Irina a spus:
    Ianuarie 24, 2015 la 1:27 pm

    Ce frumos reusesti sa transmiti ceea ce traiesti! Ma simt de parca eu as fi fost ieri la Starbucks. :)) Dar, stai. Azi o sa ma duc eu la Starbucks. Serios. De-abia astept!
    VIATA LA SUPERLATIV! :)))) SUPEEERRR!!!! Mwwaaaaahhhhhhhhhhhh…………. 🙂

      drstoica a răspuns:
      Ianuarie 24, 2015 la 10:29 pm

      Și? Cum a fost la Starbucks? 🙂

        Irina a spus:
        Ianuarie 25, 2015 la 3:11 pm

        Super! Peste asteptari. Am facut poze special pentru tine dar nu cred ca pot sa le atasez. Sau nu stiu eu cum. 🙂

          drstoica a răspuns:
          Ianuarie 25, 2015 la 10:42 pm

          Important este că a fost bine, bine! 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

