Să zicem că e încă decembrie :)

Publicat pe Actualizat pe

Tu ai vrea să mai vină o dată Moșul?🙂

mos craciun

7 gânduri despre „Să zicem că e încă decembrie :)

    slowaholic a spus:
    Ianuarie 10, 2015 la 11:57 am

    :)))))

    Mala a spus:
    Ianuarie 10, 2015 la 1:58 pm

    Dapoi, stie el mosu’ de ce e in stare! O sa aleaga exact varianta care-i cea mai benefica pt el.😀

      drstoica a răspuns:
      Ianuarie 10, 2015 la 2:35 pm

      Ar trebui să filmeze, să vedem cu toții, să tragem învățături. :))

    Pusa a spus:
    Ianuarie 10, 2015 la 6:49 pm

    :))) grea dilema!

      drstoica a răspuns:
      Ianuarie 10, 2015 la 6:52 pm

      Este? :))

    zaraza26 a spus:
    Ianuarie 13, 2015 la 3:30 pm

    Cred ca totdeauna senzatia ca imi doresc ceva inca o data a fost insotita de senzatia ca primesc o nota slaba… de undeva. A-mi dori inca o data inseamna ca nu privesc inainte sau ca simteam ca n-am fost atat de buna pe cat puteam. Dar mai ales ca nu privesc inainte. Inca din clasa a opta mi-am propus sa nu am regrete. Nu a fost ceva greu de realizat, eram deja convinsa ca regretele incurca.
    Asa ca nu, mosul sa-si vada de darurile Craciunului viitor, iar eu de anul care abia a inceput.🙂

    La multi ani tuturor, ca n-am dat pe aici de anul trecut. Nu obisnuiesc sa deschid prea des si prea mult calculatorul de sarbatori, asa ca incet-incet ajung si eu la zi cu toate.🙂

      drstoica a răspuns:
      Ianuarie 13, 2015 la 4:24 pm

      Bine, Moșul ăsta să vină la tine în decembrie 2015!🙂
      La mulți ani, să ai un 2015 plin numa’ de ce vrei tu!🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

