Visează și ACȚIONEAZĂ!

Publicat pe Actualizat pe

Dacă ți-ai făcut lista cu obiective despre care îți vorbeam Aici, ai maaari șanse ca viața să-ți creeze circumstanțele pentru îndeplinirea obiectivelor până la sfârșitul anului. Nu e nicio glumă! Lista aia e un prim pas către materializarea dorințelor. E o comandă fermă și directă pentru subconștientul tău. El înțelege astfel ce vrei cu adevărat. Dacă pasul ăsta ți se pare greu… îmi pare rău pentru tine. Vei ști că îți dorești ceva cu adevărat abia atunci când te vei trezi făcând lucruri concrete pentru a obține acel ceva.

Lista asta e primul lucru pe care eu îl văd dimineața, la trezire, și ultimul înainte de culcare. Două dintre obiectivele mele au început să prindă deja contur fizic, deși nu e decât 3 ianuarie… Acționează! Atitudinea îți decide Altitudinea! 🙂

idealuri

3 gânduri despre „Visează și ACȚIONEAZĂ!

    Irina a spus:
    Ianuarie 6, 2015 la 4:00 pm

    Catalin, am facut lista de obiective si-mi face o deosebita placere sa le citesc atat dimineata cat si seara. Mamma mia!!!! it really works, my friend! Azi am avut o zi incredibil de profitabila. O zi cum nu m-asteptam. Asa, ca de inceput de an. :))
    Te cuprind, cum zice un bun prieten de-am meu. 🙂

      drstoica a răspuns:
      Ianuarie 6, 2015 la 4:48 pm

      Bravo, împlinește-ți obiectivele cu maxim succes, zi de zi!
      „Te cuprind”? Din Moldova? 🙂

    bibliotecaprobota a spus:
    Ianuarie 7, 2015 la 8:44 am

    Reblogged this on BIBLIOTECA PROBOTA and commented:
    noi obiective..vechi ostilitati!!

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

