La schimbare mare, mare sărbătoare! 2015 is coming to town! :)

Publicat pe

Peste mai puțin de 3 zile schimbăm! Dăm un an vechi pe unul nou.

Unul nou cu 2015% mai bun decât cel de-acum. Acceptăm asta??? 🙂acceptare-adb

6 gânduri despre „La schimbare mare, mare sărbătoare! 2015 is coming to town! :)

    lacrimidefericire a spus:
    Decembrie 29, 2014 la 1:54 pm

    Cel putin cu2015% mai bun!!!! 🌌

      drstoica a răspuns:
      Decembrie 29, 2014 la 1:57 pm

      Bun! 🙂

    Iustina a spus:
    Decembrie 29, 2014 la 11:22 pm

    Nu doar să-l acceptăm. Să ni-l şi dorim! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Decembrie 29, 2014 la 11:24 pm

      N-am zis „să-l acceptăm”. 🙂 Să acceptăm că el va fi cu 2015% mai bun decât 2014! Merge? 🙂

        Iustina a spus:
        Decembrie 30, 2014 la 1:06 am

        Da 🙂 aşa ziceam şi eu. Nu doar să acceptăm că va fi mult, mult mai bun, cu 2015% mai bun dar să şi ne dorim asta sincer. Să nu doar fie pară mălăiaţă în gura lu’ nătafleaţă. Zic şi eu…

          drstoica a răspuns:
          Decembrie 30, 2014 la 11:07 am

          Bun așa, Iustina! 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

