Moș Crăciun poate veni în fiecare zi :)

Publicat pe Actualizat pe

Ce-ar fi să nu ne oprim nicio zi din a dărui, din a împlini altora dorințe… așa cum nu ne oprim nicio zi din a ne dori, din a primi ceea ce viața ne dăruiește? E atât de bine să fii deopotrivă copil și Moș Crăciun în fiecare zi…🙂

Știi cum te simți când dăruiești ceva, orice, nu? Puternic!

poti_adb

6 gânduri despre „Moș Crăciun poate veni în fiecare zi :)

    Irina a spus:
    Decembrie 26, 2014 la 11:19 am

    Da, asa este. Am trait-o pe pielea mea.🙂
    Sarbatori fericite, Catalin!

      drstoica a răspuns:
      Decembrie 26, 2014 la 2:05 pm

      Mulțumesc asemenea, Irina!🙂

    Mala a spus:
    Decembrie 26, 2014 la 5:16 pm

    Imi vine acum in minte un filmulet cu Mr Bean cind isi pune o felicitare de Craciun in propria cutie postala apoi o ia si se bucura ca si cind, intr-adevar, ar fi primit-o!
    Desi e de un dulce-amar, m-a facut sa ma gindesc la Sine, la cum pot fi Mos Craciun pt mine.

      drstoica a răspuns:
      Decembrie 26, 2014 la 6:59 pm

      Știi că ăsta e un exercițiu în psihoterapia experiențială?🙂 E un exercițiu foarte puternic, chiar dacă, la prima vedere, pare doar o joacă. Este modalitatea perfectă de a fi bun și sincer cu tine. Recomand exercițiul ăsta tuturor. Eu însumi l-am făcut.🙂

        Mala a spus:
        Decembrie 26, 2014 la 8:11 pm

        Nu stiam ca poate fi un exercitiu dar e unul de bun augur. Si da, e nevoie de sinceritate pentru a o putea face. Eu il mai practic din cind in cind.

          drstoica a răspuns:
          Decembrie 26, 2014 la 8:40 pm

          Felicitări! Înseamnă că suntem deja doi.🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

