Sotp! Cițiti aici! :)

Publicat pe

stopAdor să citesc felul în care sunt găsit pe net! 🙂 Îmi depășește imaginația, îmi provoacă zâmbete sincere și mă bucur de o nemaipomenită stare de bine de fiecare dată! Sunt oameni foarte ok, dar care, în clipe de puțină rătăcire neuronică, ajung pe blogul meu fără să-mi dau seama de ce. Fii atent, că urmează copy/paste! 🙂 Și zâmbesc pe bune la fiecare rând în parte. 🙂 Tu ce replică ai pune pe primul loc dintre toate astea?

„esti o iubire fara numar”. De mâine, îmi pun număr, ca să nu mă mai găsești. 

„doctorite desbracate”. De-astea n-am. Nici „desbrăcate”, „nici dezbrăcate”. Da’ să știi că și mie-mi plac.

„cum intru in misa”. Eu zic să te potolești!

„ia mai da te te rog frumos in blogul meu te rog”. Completare: „iamaidă-te,terogfrumos,dacănutesuperi,înblogulmeușinumaiînalmeu,terogmultșiia săvedem,tedai,mulțumesc.wordpress.com”.

„texte de injurat pe cei care i-mi comenteaza viata mea”. Reiau. Înjură-i așa: „Dă-te-n blogul meu, te rog!”. Scurt și corect gramatical.

„regula celor 3 p”. Așa e, pe ea am prezentat-o aici, cu fix 3 ani în urmă. Am învățat-o de la o colegă din Pro și n-am mai uitat-o niciodată.

„hetero cum depistezi”. Te dai la el sau la ea. Orice-ai fi, depistezi.

„te iubesc idiotule”. Și m-ai găsit tocmai pe mine!

„fete care se dezbrac de tot”. Da, și nouă ne plac laptele.

„de ce exista coreea?”. De Sud sau de Nord.

„cum se face sex virtual?”. De unul singur.

„cum pot sa sterg din contul defacebook al sotului meu fara a ma loga la contul lui”. Aici tre’ să fie poveste spumoasă, poate o scrii pe toată, sunt curios.

„frica de sex cui”. Stai puțin, fii mai explicit/ă. „Cui îi e frică de sex”, „frica de sexul cui” sau „frica de sex cu un cui”? 🙂

 

17 gânduri despre „Sotp! Cițiti aici! :)

    zaraza26 a spus:
    Decembrie 15, 2014 la 9:00 am

    :)) Intai am crezut ca titlul e scris corect. Pana am mai facut putina curatenie in mailuri am vazut ca scrie Sotp si nu Stop… Hopa… Dupa doua secunde am vazut ca scrie si Ciţiti in loc de Citiţi. In rest, ce sa zic… gradina e mare… chiar si Gradina Maicii Domnului… 😀

      drstoica a răspuns:
      Decembrie 15, 2014 la 12:12 pm

      Frumoasă grădină, coretc? 🙂

        zaraza26 a spus:
        Decembrie 15, 2014 la 12:19 pm

        Gradina e asa cum vrei s-o vezi. Primul pas e s-o accepti, sa iti dai seama ca fiind rezultatul actiunilor anterioare, n-ai cum s-o schimbi decat facand tu altceva, schimband ceva la tine. Croect, da! 🙂

          drstoica a răspuns:
          Decembrie 15, 2014 la 12:34 pm

          Mie îmi palce, nu shcimb nimic. 🙂

    Poteci de dor a spus:
    Decembrie 15, 2014 la 10:03 am

    Ăştia cred că sunt omuleţii ăia verzi, încearcă să ne contacteze. Altfel… zău, chiar există?

      drstoica a răspuns:
      Decembrie 15, 2014 la 12:13 pm

      De când îi aștept… 🙂
      Ce-am postat mai sus am găsit prin căutările din ultima lună. Deci, există potențial. 🙂

    dana alexandru a spus:
    Decembrie 15, 2014 la 4:39 pm

    ….mare e gradina Domnului si multi nebuni ii sar gardul. 🙂

      drstoica a răspuns:
      Decembrie 15, 2014 la 8:57 pm

      Eu le-aș zice doar curioși. 🙂

    Mala a spus:
    Decembrie 15, 2014 la 6:09 pm

    N-am fost curioasa niciodata sa vad cum ma „gasesc” oamenii dar cred ca, pt amuzament (sau nu!) o sa incerc…
    Oricum, azi am mai aflat ceva nou si anume…regula celor 3P. Nu ca n-as fi stiut-o.. 😀

      drstoica a răspuns:
      Decembrie 15, 2014 la 8:58 pm

      O regulă care nu se va devaloriza niciodată. :))

    dagatha a spus:
    Decembrie 18, 2014 la 10:19 pm

    Hai că e tare și la „search”-ul tău! 😆

      drstoica a răspuns:
      Decembrie 18, 2014 la 10:27 pm

      Mă lăsam de blogăreală dacă nu mă găseau oamenii ăștia. 🙂

        dagatha a spus:
        Decembrie 18, 2014 la 10:28 pm

        Clar! Nu mai aveai nicio șansă!
        Am făcut și eu un articol acum ceva vreme. Prea multă, cred. Ar trebui să mai dau o raită pe acolo! 😀

          drstoica a răspuns:
          Decembrie 18, 2014 la 11:42 pm

          Eu am tot evitat articolul ăsta, da’ parcă prea nu m-am putut abține să împărtășesc cu lumea cum sunt dat eu în căutare. 🙂

    Catalina a spus:
    Ianuarie 17, 2015 la 10:48 pm

    Prima mi se pare tare :))) .Si oarecum si penultima 🙂

      drstoica a răspuns:
      Ianuarie 18, 2015 la 12:27 am

      Niște artiști, Cătălina. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

