Să-ncepem săptămâna cu dreptul! :)

Imagine Publicat pe

bucurie

5 gânduri despre „Să-ncepem săptămâna cu dreptul! :)

    Laurentiu a spus:
    Decembrie 15, 2014 la 4:39 pm

    Eu chiar am inceput saptamana cu dreptul… cu dreptul procesual.🙂
    O saptamana plina de lumina si pace!

      drstoica a răspuns:
      Decembrie 15, 2014 la 8:56 pm

      E dreptul tău, nu?🙂
      Săptămână excelentă și ție!

    Laurentiu a spus:
    Decembrie 16, 2014 la 2:52 pm

    Da, da.🙂 Este dreptul meu de „fiecare zi” de luni și marți.🙂

      drstoica a răspuns:
      Decembrie 16, 2014 la 3:25 pm

      Poți să mai completezi. Cu miercuri, cu joi…🙂

    Laurentiu a spus:
    Decembrie 16, 2014 la 3:31 pm

    Nu, nu… Din „nefericire” nu pot pentru că miercuri am alt drept, dreptul international. :p Iar joi deja încep „studiul individual”, ceea ce în traducere liberă ar fi „încep weekendul”😀 Câte drepturi să am și eu?!🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

