Să ai o viață frumoasă! Neapărat! :)

Publicat pe Actualizat pe

Întreabă-te de 100 de ori în fiecare zi: fac exact ceea ce-mi place și ce vreau să fac în viața mea? Apoi, caută și găsește soluția prin care chiar să te împaci cu tine, să faci ce-ți place și să fii fericit! Tu și cei care te iubesc cu adevărat.

ultima-zi-adb

2 gânduri despre „Să ai o viață frumoasă! Neapărat! :)

    zaraza26 a spus:
    Decembrie 12, 2014 la 11:43 am

    Poate am mai citit cuvintele din imagine, dar fiind nemultumita, le-am ignorat. Acum le-am retinut ca sa ma intreb din cand in cand… E un exercitiu bun ca sa-mi dau seama ca da, fac ce as face si in ultima zi din viata… sau macar chiar nu as putea face altceva azi. 🙂

      drstoica a răspuns:
      Decembrie 12, 2014 la 12:15 pm

      Se spune despre calitatea vieții mele că depinde de calitatea întrebărilor pe care mi le pun. Cu cât sunt mai dispus să-mi pun astfel de întrebări, cu atât soluțiile pentru ceea ce-mi doresc vor veni mai ușor. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

