Dacă vrei/vreau (mai) bine! :)

Publicat pe Actualizat pe

betterAstăzi a fost ultima zi dintr-un workshop de Terapie Subliminală, cu Edwin Yager – doctor în psihiatrie și psihologie, hipnoterapeut și conferențiar la Universitatea California la cei 89 de ani pe care-i are. 🙂 Am mers la seminarul aplicat fără să știu foarte multe despre metodă în sine, ci curios, convins că ceva util tot tre’ să-nvăț, nu? 🙂

Până pe la 49 de ani, dr. Yager a fost inginer electronist. Apoi, la vârsta la care mulți abia așteaptă pensia, el a ales ceva foarte diferit. Și s-a dezvoltat continuu în noua direcție, negândindu-se nicio clipă că viața i se apropie de sfârșit. Chiar e un exemplu de om: se ține bine, bine dpdv fizic 🙂 , e o persoană educată și de o simplitate/modestie remarcabilă, informat, cu multă experiență și capabil să dăruiască necondiționat. De fiecare dată când un cursant punea o întrebare, dr. Yager răspundea, apoi se adresa cu toată sinceritatea: „Ți-am răspuns la întrebare? E ceva ce n-am înțeles de la tine?”. Observându-l, am mai constatat că la cei 89 de ani ai săi, americanului încă îi plac femeile. Le acordă în mod evident o atenție deosebită. E om însurat, da; dar de ce să nu dea Cezarului ce-i al Cezarului până la capăt? 🙂

Inițial, cunoscând în mare pe ce se bazează Terapia Subliminală, eram puțin sceptic că poate funcționa mai bine decât hipnoza, de exemplu, sau decât diverse alte tehnici (de tip NLP sau Inteligență Emoțională) dedicate restartului uman subconștient. Acum, personal, mă declar fascinat de eficiența unei astfel de metode în a elimina probleme mental-emoționale, furii, frici, neputințe, suferințe, dar și afecțiuni/probleme fizice. A rezolva o durere e ușor, dar asta nu elimină cauza. Durerea e doar un efect, un semnal de alarmă tras de corp. Important e să vindeci afecțiunea în totalitatea ei, mergând până la cauza emoțională profundă și veche care a declanșat-o sau provocat-o.

În câte o singură ședință, am avut ocazia să constat, în mod repetat, cum cineva venit din afară, special pentru a fi client/beneficiar, neavând habar de tehnica asta, și-a rezolvat probleme mari de genul: durere lombară, atacuri de panică (atașate unei depresii care dura de vreo 10 ani!!!), furie excesivă în cadrul dorinței de control, frică de înălțime… Fata cu această problemă din urmă are 25 de ani, s-a supus unei ședințe de Terapie Subliminală, iar apoi a urcat pe clădire, la etajul 7, cu martori. „Înainte îmi tremurau picioarele numai când ajungeam pe o terasă înaltă. Mi se făcea rău, nu puteam sta acolo. Acum, în mod foarte surprinzător pentru mine, nu am nicio teamă. E pentru prima dată când pot să privesc panorama orașului. Nici nu știam cât e de frumos…”.

Ce-mi place mult la această metodă? E foarte simplă și se adresează inclusiv minților matematice sau fricoase 🙂 , lucrând perfect și în stare de veghe pentru o schimbare de durată. În plus, funcționează și în ședințe cu cei mai mici. I’m lovin’ it! cum ar zice McDonald’s. 🙂 Și-o adaug tuturor celorlalte metode ca să mă ajut pe mine și ca să-i ajut pe alții să trăiască într-adevăr bine. Iar dacă trăiesc deja bine, să trăiască încă și mai bine! 🙂 Cu siguranță, orice om vrea mai mult succes de la viața lui: personal, profesional, relațional, financiar, social… Să facem minuni, zic! 🙂

dryager

7 gânduri despre „Dacă vrei/vreau (mai) bine! :)

    zaraza26 a spus:
    Decembrie 8, 2014 la 3:04 pm

    Interesant! Am notat… sa fie notat! 😉 Ca, cine stie… 🙂

      drstoica a răspuns:
      Decembrie 8, 2014 la 9:30 pm

      Dacă vreodată dr. Yager mai vine în România și mă întrebi dacă merită să-l întâlnești, răspunsul meu e: DA. 🙂

    lorelad a spus:
    Decembrie 8, 2014 la 6:40 pm

    😉 un mesaj subliminal?

      drstoica a răspuns:
      Decembrie 8, 2014 la 9:32 pm

      N-aș putea spune: nu vreau să ajut, nu mă căutați, am participat degeaba la acest workshop. 🙂

        lorelad a spus:
        Decembrie 9, 2014 la 2:52 pm

        si congruenta vorbe-fapte??? 🙂
        ca poti spune, dar nu te lasa inima sa fii indiferent la cererile oamenilor…

          drstoica a răspuns:
          Decembrie 9, 2014 la 8:03 pm

          Mulțumesc! 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

