Ca să știi! :)

Imagine Publicat pe Actualizat pe

 

Fii responsabil în fața ta! Restul vine de la sine.osho

11 gânduri despre „Ca să știi! :)

    O fată a spus:
    Decembrie 7, 2014 la 12:47 pm

    Mare responsabilitate, dar si frumoasa misiune.

      drstoica a răspuns:
      Decembrie 8, 2014 la 9:35 pm

      Așa e și așa e. 🙂

    zaraza26 a spus:
    Decembrie 8, 2014 la 1:55 pm

    Intr-adevar, si de asta nu ma simteam bine si am ajuns pe domeniul spiritualitatii, ca sa imi dau seama ca simteam ca e grav ca imi tradam potentialul. Asta nu inseamna ca dau pe cineva pe spate cu potentialul meu. E… de alta natura. 😉 Nici actiunile nu mi-erau conforme cu fiinta mea, caci simteam ca ceva trebuie aranjat la loc, dar ceea ce trebuia sa stiu nu era „din lumea asta”.

      drstoica a răspuns:
      Decembrie 8, 2014 la 9:37 pm

      Stai puțin. Potențialul tău, ca și potențialul tuturor oamenilor, e URIAȘ! Nu trebuie să dai pe spate pe cineva cu el, ci trebuie să ți-l folosești pentru a fi fericită. E ceea ce ne dorim toți, nu? 🙂
      Fă lucrurile care-ți plac, așa cum îți place să le faci, ca să primești ceea ce-ți place să ai în viață!

        zaraza26 a spus:
        Decembrie 9, 2014 la 8:19 am

        Zilele astea am pus la cale niste „ajutoare” ca sa dau un impuls colectarii de capace la un liceu din oras. Ajutoarele sunt niste chestii din carton subtire in numar de douazeci. M-a ajutat sotul sa le confectionez. Dar eu vreau sa aiba ceva culoare si pentru asta nu am mai avut timp. Contracronometru, dimineata, le-am strans si le-am luat cu mine impreuna cu alte ustensile ca sa le adaug culoare. Insa lupta asta cu timpul consuma energie si produce nervi. Daca le-as lasa cum au cazut, n-as mai face nimic. Ar fi totul cum ii place sotului, searbad, monoton, plictisitor. Am mai lucrat zilele trecute la un mic cadou simbolic si coletul cu capace asteapta inca sa fie impachetat. Si totusi trebuie sa le fac asa cum imi plac, altfel nu am nicio satisfactie personala, simt ca ma irosesc… In concluzie ar trebui sa fac ce vreau sa fac fara sa ma enervez… Usor de zis si inca greu de facut.

          drstoica a răspuns:
          Decembrie 9, 2014 la 12:31 pm

          E greu s-o faci dintr-odată. Așa că unele se împlinesc pas cu pas. Dar dacă dorințele ni s-ar împlini dintr-odată, nu cred că am mai pune mare preț pe rezultate, pe învățătura din ele. 🙂

            zaraza26 a spus:
            Decembrie 9, 2014 la 12:41 pm

            🙂 Am copiat raspunsul tau si l-am lipit intr-un document, sa il recitesc la nevoie. 🙂 Multumesc! Obisnuiesc de multa vreme sa lipesc in documente word tot ce gasesc, creez, tot ce trebuie retinut.

              drstoica a răspuns:
              Decembrie 9, 2014 la 1:04 pm

              Știi ce tehnică bună de întărire a bunelor obiceiuri mentale și de formarea unor noi obiceiuri (inclusiv de acțiune) reprezintă ceea ce faci tu? 🙂
              Scrierea obiectivelor de atins, valorilor de integrat, convingerilor de imprimat bine, bine, decupajele cu poze din reviste, de oriunde care să conțină imaginea obiectivelor tale accelerează foarte tare procesul în sine. Pentru că a te „lovi” permanent cu privirea de ceea ce vrei reduce timpul în care te tot gândești la ce greu e că-ți lipsește tot ce-ți lipsește. Și, în loc să irosești timp pentru a-ți plânge de milă, acorzi timp visării, planurilor, acțiunilor necesare care să ducă, pas cu pas, la împlinirea dorințelor.

                zaraza26 a spus:
                Decembrie 9, 2014 la 2:18 pm

                Obiectivele mele n-au imagine. De aia probabil imi scriu pe hartie sau pe calculator ce ma impinge pe urmatoarea treapta. Ce vreau eu e dincolo de imagini… Prin 1997 am urmat un an de curs de Ayurveda. De mirare ca am avut asa ceva in Nasaud. Ca erau cel putin trei ani de curs, dar s-a mutat la Bistrita pe urma, iar eu mi-am gasit serviciu. provizoriu. Dar la curs am aflat, printre altele, ca gustul amar e gustul schimbarii. Si il savuram oriunde il gaseam. 🙂 Din primavara asta am inceput sa-mi scot din vocabular sau ganduri tot ce inseamna sa imi plang de mila.

                  drstoica a răspuns:
                  Decembrie 9, 2014 la 8:05 pm

                  Iar dacă vei căuta cu atenție pe net, vei găsi și imagini care să ilustreze orice dorință sau obiectiv sau vis ai avea. 🙂 Eu sunt o persoană preponderent vizuală. Gândesc în imagini și găsesc fotografii cu ORICE îmi doresc să fiu, să fac, să am. 🙂

                    zaraza26 a spus:
                    Decembrie 10, 2014 la 8:10 am

                    Prefer sa fiu nonconformista si sa nu ma uit la imaginile altora, caci ele EXISTA DEJA. Mai degraba inclin spre imaginile din natura… ceea ce voi vedea imediat in natura, maine, la primavara etc ilustreaza mai bine ce simt… 🙂 … simt nevoia sa sparg toate granitele, limitele, si pentru asta trebuie sa fiu deschisa spre ALTCEVA. Uneori parca-s un cal naravas, desi nu mor de dragul cailor cum am vazut ca se mai intampla.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

