Vlad te invită pe la el :)

Publicat pe

Eu nu l-am găsit acasă. Poate dacă mă grăbeam vreo 580 de ani… 🙂

dracula

4 gânduri despre „Vlad te invită pe la el :)

    dana alexandru a spus:
    Noiembrie 20, 2014 la 10:51 pm

    ..data viitoare poate ai mai mult noroc…suna l inainte.. 🙂

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 21, 2014 la 8:02 am

      Îi dădusem mail. Și mi-a răspuns. 🙂

    O fată a spus:
    Noiembrie 21, 2014 la 9:57 am

    Mie mi-ar fi teama. Bine ca nu prea sta pe acasa. 🙂

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 21, 2014 la 6:07 pm

      Am auzit că stă. Dar în altă parte. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

