Suveniruri :)

Imagine Publicat pe

1

7 gânduri despre „Suveniruri :)

    zaraza26 a spus:
    Noiembrie 18, 2014 la 3:45 pm

    Numai zilele trecute am deschis niste articole de ale tale si am vazut ca ai atelier foto. Si mie imi place sa surprind realitatea in fotografii inedite! Mi-au placut foarte mult cateva poze! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 18, 2014 la 5:23 pm

      Mulțumesc foarte mult! Iubesc fotografia și sper că și ea pe mine. 🙂

        zaraza26 a spus:
        Noiembrie 19, 2014 la 8:38 am

        Sunt sigura ca aici e totdeauna valabila si reciproca! 🙂

    geanina a spus:
    Noiembrie 18, 2014 la 10:01 pm

    vreau si eu un magnetel!:)

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 19, 2014 la 12:15 am

      De la ea sau de la mine? 🙂

        geanina a spus:
        Noiembrie 19, 2014 la 1:39 am

        De la tine? Pai strici tu colectia! 😉

          drstoica a răspuns:
          Noiembrie 19, 2014 la 12:11 pm

          Ți-l dau direct de pe frigider. :))

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

