Ghici ce oraș îmi place azi! :)

Imagine Publicat pe

sb

15 gânduri despre „Ghici ce oraș îmi place azi! :)

    Doru a spus:
    Noiembrie 16, 2014 la 9:09 am

    Și azi …

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 16, 2014 la 1:28 pm

      🙂 Corect, Doru: și azi.

    dana alexandru a spus:
    Noiembrie 16, 2014 la 1:22 pm

    ….imi plac toate orasele in care oamenii au iesit dis de dimineata la vot. De la coada din fatza sectiei de votare din Valencia,iti doresc o zi placuta,tie si tuturor romanilor!! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 16, 2014 la 1:29 pm

      Mulțumesc foarte mult și la fel, Dana! Să fie o zi frumoasă și cu noroc, zic! 🙂

        dana alexandru a spus:
        Noiembrie 16, 2014 la 1:41 pm

        …ca sa te citez :”nu cred in noroc venit din senin,asa de sus”. 🙂 Azi, „norocul” sta in mana fiecaruia dintre noi.Si,sincer,ar fi bine sa nu- l lasam sa treaca pe langa noi.

          drstoica a răspuns:
          Noiembrie 16, 2014 la 2:00 pm

          Exact. Să ne facem norocul cu mâinile noastre! 🙂

    Poteci de dor a spus:
    Noiembrie 16, 2014 la 4:17 pm

    Şi ieri a fost la fel… 😉

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 16, 2014 la 4:46 pm

      La fel ce anume? 🙂

        Poteci de dor a spus:
        Noiembrie 16, 2014 la 4:53 pm

        tot aşa „cădea” soarele pe clădirea aia situată în partea dreaptă cum intri în Piaţă. Adică… îţi plăcea şi ieri la fel de mult, nu? 😉

        Poteci de dor a spus:
        Noiembrie 16, 2014 la 4:54 pm

        na că am încurcat mâinile, ptiu, drăcuşorul de dreapta m-a lovit. E pe stânga. Şi de stânga, orice ar spune alţii.. 😀 😀

          drstoica a răspuns:
          Noiembrie 16, 2014 la 5:12 pm

          :))) Citind primul comentariu, mă întrebam care „partea dreaptă”?
          Bag samă că tu ești de-acolo, din apropierea clădirii ăleia frumoase. 🙂

            Poteci de dor a spus:
            Noiembrie 16, 2014 la 5:16 pm

            Acu’ nu te lua de mine că dacă intri din pPiaţa Mică, e pe dreapta. Depinde din ce unghi te uiţi. Sau câte beri ai băut la Turn 😀

              drstoica a răspuns:
              Noiembrie 16, 2014 la 5:35 pm

              Nu, nu. „în partea dreaptă cum intri în Piață.” Am încheiat citatul. :))

                Poteci de dor a spus:
                Noiembrie 16, 2014 la 5:39 pm

                Uof! O dată m-am încurcat şi eu în mâini şi gata, rămâne în istorie. 😦

                  drstoica a răspuns:
                  Noiembrie 16, 2014 la 6:06 pm

                  Și mie mi-ar plăcea să rămân în istorie. :))

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

