Talentul, abilitățile, resursele se activează în mod conștient (VIDEO)

Publicat pe Actualizat pe

firepaintureVezi la cineva că are un talent, o abilitate, o capacitate „ieșită din comun”. Dacă el o are, dacă și ție ți-ar plăcea foarte mult să o ai, trebuie să știi că o ai deja! Există. Doar că așteaptă să fie activată. E o genă pe care trebuie să apeși „ON”. Apasă cu încredere, cu pasiune, și asta te va duce la cunoaștere, învățare, înțelegere, exersare, rezultate dorite.

Ceea ce a putut fi făcut o singură dată de om este un lucru repetabil de către oricine altcineva. Lege fizică, lege psihică, lege practică.

E fantastic cum poate picta acest tip cu… fum, nu? 🙂 Nimeni nu s-a gândit vreodată că există așa posibilitate, nu? Pariem că, de acum înainte, vor mai apărea și alții? 🙂 De ce? Pentru că oricine poate dacă vrea și consideră că merită efortul.

4 gânduri despre „Talentul, abilitățile, resursele se activează în mod conștient (VIDEO)

    zaraza26 a spus:
    Noiembrie 14, 2014 la 1:34 pm

    Cel mai mult se potriveste cu ce zici tu, placerea mea de a canta. Mi s-a spus in scoala generala ca nu aveam voce, dar in liceu am cantat foarte mult in camera odata cu cantaretii de muzica folk atunci cand ii auzeam la radio. Acum am si eu un fan si parca uneori chiar imi reuseste. Am o voce mai joasa, nu de alto. Desi in mod obisnuit nu am o voce grava.

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 14, 2014 la 1:40 pm

      Și merită să iei în considerare acest talent care-ți creează bucurie. Nu e vorba de a ajunge neapărat să cânți pe stadioane, dar să observi ce-ți aduce interior când o faci, să observi ce se întâmplă cu cei din jur când o faci… și să dezvolți, să culegi roadele personale.

    dana alexandru a spus:
    Noiembrie 14, 2014 la 4:01 pm

    Din seria toti romanii au talent, 🙂 si eu tot cu muzica am cochetat 🙂 de la serbarile gradinitei unde aveam recital de muz populara pana la corul facultatii . 🙂 Il mai si fructificam uneori…cand mergeam cu colindul de exemplu. 🙂 Deci,deschizi usa crestine…luna viitoare??? 🙂 🙂

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 14, 2014 la 11:48 pm

      Hai, vino să-mi cânți, te voi aștepta cu covrigi, mere și cornuri cu lapte. :))

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

