Ghiță, te-așteaptă fata la portiță :)

Imagine Publicat pe

ea

7 gânduri despre „Ghiță, te-așteaptă fata la portiță :)

    dana alexandru a spus:
    Noiembrie 13, 2014 la 12:39 am

    …sa nu vina cum vine el de obicei….cu mana goala 🙂

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 13, 2014 la 12:54 am

      Eh, goliciunea nu e întotdeauna dezamăgitoare… 🙂

        dana alexandru a spus:
        Noiembrie 13, 2014 la 2:08 pm

        … 🙂 se poarta goliciunea toamna(a copacilor…si nu numai).In fine ,sa vina cu mana goala,dar cu sufletul plin 🙂 .Ma uit la fata…uite,ea il aateapta cu o „oferta”.:) 🙂

          drstoica a răspuns:
          Noiembrie 13, 2014 la 8:16 pm

          Da, ofertă: gulaș iute și ciolan ardelenesc. 🙂

    KOH  a spus:
    Noiembrie 13, 2014 la 2:12 am

    Nice shooot~
    Good day ^^

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 13, 2014 la 8:56 am

      Thank you, Koh! Very nice day for you too! 🙂

        KOH  a spus:
        Noiembrie 13, 2014 la 11:38 am

        Same to you !
        Good luck ~

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

