Un gram de limba română (13)

Publicat pe Actualizat pe

masaAș vrea să fac o glumă, dar nu s-ar potrivi cu seriozitatea lor. Că poate ei sunt serioși și sinceri. 🙂

O altă modalitate în care copiilor li s-ar putea preda limba română. Pe modelul: „așa nu!”. Cum e, mă, posibil să scrii public, cu atâta nonșalanță, cuvântul… „masă”??? :))

4 gânduri despre „Un gram de limba română (13)

    adelinailiescu a spus:
    Noiembrie 9, 2014 la 6:00 am

    Au dreptate sa fie de kkt! Pai daca n-are priza!… 🙂

    racoltapetru6 a spus:
    Noiembrie 9, 2014 la 6:36 am

    O fi un avertisment sadic pentru o masă de tot rahatul! 🙂

    slowaholic a spus:
    Noiembrie 9, 2014 la 10:08 am

    :))))))))

    drstoica a răspuns:
    Noiembrie 9, 2014 la 11:03 am

    @Adelina, Petru: kkt / rahat? Eu nu citesc așa la ei. :))

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

