Experiment social: Copii vs Adulți (VIDEO)

Publicat pe Actualizat pe

kids-vs-adultsCât suntem mici copii, vedem lumea cu alți ochi. O lume mai frumoasă cu niște ochi mai frumoși. 🙂 Apoi, pe măsură ce creștem, începem să „ne educăm”. Acasă, la școală, în diverse alte medii. Și învățăm că nu e bine să vedem lumea chiar așa frumoasă; e ilogic, suntem nerealiști. Învățăm să punem etichete cu fiece prilej în parte și să ne contrăm cu ceilalți pe ceea ce e frumos sau urât, bun sau rău, deștept sau prost… Alcătuim și jurii pentru asta. Jurii care să laude pe cineva și să umilească pe altcineva. Ca și când fiecare dintre noi ar deține adevărul suprem. Din întâmplare sau nu, niciunul dintre noi nu îl are. De fapt, cu cât e mai sigur că adevărul e la el, cu atât acel om e mai departe de adevăr. Pentru că el nu încearcă niciodată și alte variante decât aia cu care e de acord.

La întrebarea: „Dacă ar fi să schimbi un singur lucru la corpul tău, care ar fi acela?”, copiii și adulții răspund atât de diferit… Uită-te la filmulețul de mai jos și întreabă-te puțin: „De ce oare e diferența asta mare la cum mă văd eu pe mine acum față de cum mă vedeam când eram copil? Care ‘realitate’ m-ar ajuta mai mult în viață: cea de acum sau cea de când eram copil?”.

Realitatea obiectivă nu există. Contează doar ca realitatea subiectivă să-mi furnizeze atitudinea, mentalitatea de care am nevoie pentru a acționa în sprijinul fericirii mele și nu invers. Resursele sunt infinite. Sunt deja aici. Am nevoie doar de atitudinea care mă ajută să le accesez.

2 gânduri despre „Experiment social: Copii vs Adulți (VIDEO)

    lemanshots a spus:
    Noiembrie 8, 2014 la 11:03 am

    Let us learn more lessons from the children! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 8, 2014 la 12:09 pm

      Yes, Josephine, the children are the best our teachers. If they not, then who? 🙂
      The children see the life more beautiful than we can do it.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

