La pensie, mă retrag aici :)

Publicat pe

Puteți avea așa ceva prin programul „Prima căsuță”. 🙂

Să vă și cânt? „Căsuța noaaastrăăă… cuibușor de nebuniiiii…” 🙂

casuta

20 de gânduri despre „La pensie, mă retrag aici :)

    nonoymanga a spus:
    Noiembrie 6, 2014 la 2:12 pm

    Stunning photography!!!

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 6, 2014 la 2:17 pm

      Thank you very much, my friend! The place is stunning. I invite you there. 🙂

    Allexyanna a spus:
    Noiembrie 6, 2014 la 2:12 pm

    La intrarea în cimitirul Bisericii din Deal, Sighisoara…

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 6, 2014 la 2:18 pm

      Ah, ce mi-ai deconspirat locul de retragere! 🙂

        Allexyanna a spus:
        Noiembrie 6, 2014 la 2:23 pm

        Oh! Data viitoare scrie o nota cu „up” 🙂 Nu a fost intentionat. Zi frumoasa!

          drstoica a răspuns:
          Noiembrie 6, 2014 la 2:31 pm

          Glumeam. E bine că l-ai făcut public, voi vrea cât mai mulți vizitatori. 🙂
          Zi excelentă și ție!

    dana alexandru a spus:
    Noiembrie 6, 2014 la 2:36 pm

    …nu mi am dat seama de cimitir,dar se vedea ca e o biserica.Ma gandeam ca te „pustnicesti” la batranete.Mai veneam in vizita ptr un sfat,reculegere…. 🙂

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 6, 2014 la 2:53 pm

      Stai. Nu e biserică. 🙂 E doar în vecinătatea cimitirului și a bisericii. 🙂
      Vino, vino, strâng sfaturi până atunci. 🙂

    dana alexandru a spus:
    Noiembrie 6, 2014 la 3:02 pm

    Mosule,ce tanar esti…. mai ai atata timp pana la pensionare.Si sfaturile,nu le strange,da ni le repede,ca sa avem timp sa le punem in practica.Doar si noi…tot spre pensionare ne indreptam. 🙂

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 6, 2014 la 3:29 pm

      Și când ajung la pensie, în cuibușor, ce mai dau? 🙂

    dana alexandru a spus:
    Noiembrie 6, 2014 la 5:16 pm

    La pensie….in cuibusor, ca si la tinerete,cred ca vei da tot ce ai mai bun in tine.Asa i? 🙂 🙂

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 6, 2014 la 5:26 pm

      Până la linia de sosire. :))

    Crisa a spus:
    Noiembrie 6, 2014 la 9:25 pm

    să îmi păstrezi și mie o cămăruță 😛

    O fată a spus:
    Noiembrie 6, 2014 la 10:48 pm

    Poza e exceptionala, dar langa cimitir? Sinistru pt atata frumusete

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 7, 2014 la 11:13 am

      Cimitirul ăla e ca un parc de frumos. 🙂

    Poteci de dor a spus:
    Noiembrie 7, 2014 la 9:54 am

    Frumos loc. Poate între timp se mută cimitirul că… brr

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 7, 2014 la 11:14 am

      Cimitirul nu se mută, am vorbit eu cu locatarii. 🙂

    adelinailiescu a spus:
    Noiembrie 7, 2014 la 10:37 am

    Cu conditia sa apuci o pensie relativ decenta, cat sa poti plati chirie. Sau sa castigi la loto si sa cumperi proprietatea. 🙂

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 7, 2014 la 11:15 am

      Sau poate descopăr, în mod surprinzător, că sunt moștenitor de drept al proprietății. 🙂

    […] mic și cochet, în care locuiește acum paznicul cimitirului. E cel pe care l-am postat aici, cu vreo câteva zile în […]

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

