Halep, în nota ei obișnuită

Publicat pe Actualizat pe

halepE aleasă din nou „Cel mai bun sportiv român al anului”. Nu cred că are cineva ceva de obiectat.🙂

Printre drumuri și turnee, ne mai dezvăluie cum trăiește un om care știe ce vrea de la viață, care știe că doar asupra sa poate avea control, nu și asupra altora. De aceea nu înjură pe nimeni, ci privește la ea în raport cu ea însăși.

Secretul succesului meu? Sunt relaxata. Asta m-a facut sa ajung unde am ajuns – relaxarea.” În condițiile în care suntem educați să nu ne relaxăm, că pare neimplicare. Să ne agităm încontinuu dacă vrem să fim fericiți. Ei bine, nu suntem.

Cu cea mai buna prietena a mea ma stiu din clasa I. Ea n-are treaba cu sportul. Mai bine, poate, pentru ca în sport e multa invidie. Nu poti sa ai prieteni adevarati, cel putin nu în acelasi sport. Este o concurenţă uriaşă, pe care eu nu o prea înţeleg. E loc pentru fiecare, nu iau locul nimănui şi nimeni nu-mi ia mie locul. Aşa e lumea şi trebuie să acceptăm.

Nu am o viata ca toti tinerii, nu merg în cluburi, dar sunt multumita si nu am deloc regrete. Chiar m-am regasit pe acest drum, facând tenis.

Nu știu ce ar mai fi de comentat. Doar de învățat, de înțeles, de acceptat că așa se trăiește succesul personal. Nu doar în sport. Personal – în orice domeniu al vieții.

Citatele sunt din revista The One.

4 gânduri despre „Halep, în nota ei obișnuită

    O fată a spus:
    Noiembrie 5, 2014 la 8:41 pm

    Oare eu sunt singura fiinta din univers care nu e impresionata de SImona?

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 5, 2014 la 8:52 pm

      Nu știu; e alegerea fiecăruia ce modele are, pe cine apreciază, pe cine nu…🙂 Nimeni nu place pe toată lumea, așa cum nimeni nu e plăcut de toată lumea. Ceea ce ar trebui să ne facă să înțelegem situațiile când cineva nu ne place și chiar o spune deschis.

    dana alexandru a spus:
    Noiembrie 5, 2014 la 10:56 pm

    Sper sa ramana mereu la fel de relaxata,simpla si naturala.Daca ea poate (la nivelul si n domeniul ei),cu siguranta ,putem si noi,nu??Eu zic ca da…🙂

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 5, 2014 la 11:00 pm

      Și eu sunt la fel de sigur ca tine! Fiecare dintre noi poate face ceva în mod neforțat, cu mare succes.🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

