Dor de vară. Deja :)

Imagine Publicat pe

sigh

7 gânduri despre „Dor de vară. Deja :)

    Pusa Papuc a spus:
    Noiembrie 5, 2014 la 8:17 pm

    Culoare, viata, bucurie! Asta-mi inspira imaginea.
    Un cadru din filmul unei veri. Frumos! Imi place!
    … si la mine-i dor de vara .. dar la cine nu-i! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 5, 2014 la 9:09 pm

      Da, un film bun așa cum avem ocazia să vedem în fiecare an. Un film de Oscar. 🙂
      Am și exemple de oameni fericiți că vine iarna, mai degrabă decât vara. Chestie de percepție, nu? 🙂

    Pusa Papuc a spus:
    Noiembrie 5, 2014 la 9:31 pm

    O, daaa! 🙂 Frumoasa-i si iarna… in poze! Chestie de circulatie.. de orice fel!

      dana alexandru a spus:
      Noiembrie 5, 2014 la 11:00 pm

      ….mie mi place mai mult iarna 🙂 dar am parte de vara vreo juma’ de an.Dar nu ma plang…chiar deloc.. 🙂

        drstoica a răspuns:
        Noiembrie 5, 2014 la 11:15 pm

        Mai dă-mi și mie din vara ta. 🙂

          dana alexandru a spus:
          Noiembrie 6, 2014 la 12:24 am

          …iti dau,dar o sa mi dai si tu din iarna ta,da??? 🙂

            drstoica a răspuns:
            Noiembrie 6, 2014 la 10:11 am

            Jumătate e a ta. Ba nu. Două treimi. Sunt darnic. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

