Maria (foto)

Publicat pe Actualizat pe

m1O fetiță care locuiește cu mămica ei în comunitatea din Valea Screzii, am povestit pe-ndelete aici.

Inițial, se rușina când o fotografiam. Până când m-am apropiat de ea și i-am spus că îi fac poze pentru că e frumoasă, ăsta e singurul motiv. Și gata, ne-am împrietenit. 🙂 Dacă m-am împrietenit cu ea, normal că au mai apărut și alți copii, să ne jucăm împreună. Data viitoare o s-o facem mai pe îndelete. 🙂

Dacă vrei să vii și să-i cunoști pe copii, o poți face oricând. Noi mergem în grupuri de câte 10 persoane, ca să-i putem bucura pe cât mai mulți. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

