Succesul e o stare a minții (video)

Publicat pe Actualizat pe

limiteleCând îți vine să mai spui: „m-am săturat, nu mai pot! am o viață de rahat!”, uită-te la omul ăsta. Știu, nouă ne place să ne comparăm doar cu cei foarte bogați, foarte sănătoși, foarte sus, foarte „realizați” = foarte fericiți. Nici nu acceptăm că ăia ar putea să fie nefericiți. Până în clipa în care „modelul” X ajunge în închisoare. Ori pierde tot. Ori se îmbolnăvește grav. Ori rămâne singur pe lume și toate televiziunile vorbesc despre asta. Brusc, noi îl declarăm nefericit. El nu are niciun cuvânt de spus; știm noi foarte bine cum era și cum e, cum trebuie să se simtă. Și nici că mai vrem să îi semănăm în viață.

Ni se pare că succesul, fericirea le au doar alții. Unii foarte tari, așa cum noi suntem împiedicați să devenim.

De fapt, fericirea e accesibilă la orice nivel social și financiar. E o stare interioară, o stare a minții. Întâi se manifestă acolo, abia apoi se materializează. Dacă o creezi, viața curge. Dacă o refuzi, așteptând să vină ajutorul doar din afară, viața se blochează într-un punct. Și se cheamă că în loc să capeți experiență, capeți doar vechime.

Uită-te la omul din filmulețul postat. E… nu știu cum să-i spun, n-am așa superlative. E MODEL! Dacă el poate…

6 gânduri despre „Succesul e o stare a minții (video)

    lorelad a spus:
    Octombrie 24, 2014 la 5:44 pm

    ce minune de om! wow!

      drstoica a răspuns:
      Octombrie 24, 2014 la 6:01 pm

      Fantastic cum își poate trăi viața la maxim, deși noi i-am spune „amărât”.

    littlebutterfly a spus:
    Octombrie 26, 2014 la 9:58 pm

    cu personalitati de genul asta ar trebui sa ne mandrim.

      drstoica a răspuns:
      Octombrie 26, 2014 la 10:22 pm

      Când ne mândrim cu cineva la statutul, valoarea, rezultatele căruia nu avem absolut niciun merit, e un pic de problemă. 🙂 Eu mă bucur enorm pentru ea, o susțin, dar mă pot mândri doar cu ceea ce sunt, fac eu. 🙂

        littlebutterfly a spus:
        Octombrie 27, 2014 la 2:14 pm

        Cu siguranță persoana noastră si ceea ce suntem ce facem, dar eu am comentat ca ar trebui sa ne mândrim cu un om care face asa ceva,decât cu unul care canta manele,de exemplu…

          drstoica a răspuns:
          Octombrie 27, 2014 la 2:29 pm

          Fiecare alege în dreptul lui. Dacă mă întrebi pe mine personal, rezonez cu tine. Dar prefer să nu mă mândresc decât cu ceea ce fac eu. Pentru modelele din viața mea mă bucur foarte tare și învăț de la ele. Ca de la Simona Halep. 🙂
          Partea lingvistică influențează creierul. Încerc să am tot mai mare grijă la exprimarea mea. Depinde și de ea ceea ce voi seta drept credințe și convingeri că tre’ să fac. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

