Coboară de pe facebook în viața reală! :)

Posted on Updated on

mkPfff… exact despre ce vorbeam noi AICI.

Un australian de 28 de ani are în lista de prieteni, pe facebook, peste 1000 de persoane, deocamdată. Și pentru că socializarea, comunicarea, viața înseamnă mai mult decât niște like-uri date din reflex din când în când, tipul a inițiat un proiect de tip reality cu el însuși. Unul care, cu siguranță, îl va îmbogăți mental-emoțional, îl va transforma măcar puțin (chiar dacă nu vrea acest lucru), îl va ajuta să trăiască, nu doar să se prefacă.

Din luna septembrie a anului în curs, Matthew Kulesza s-a apucat să-și scoată la o cafea, la un suc, o bere sau la ce s-o mai putea TOȚI prietenii de pe facebook. Pe rând, bineînțeles. Că va fi ceva de investit în cafelele alea.🙂

Ca în cazul fiecăruia dintre noi, pe mulți din listă nici nu-i știe personal. Dar s-a hotărât să schimbe situația. De ce? Lui îi pare un „exerciţiu menit a reaminti oamenilor să socializeze şi să cunoască persoane într-un mod mai puţin convenţional. Obiectivul proiectului este să văd cum sunt, de fapt, aceşti oameni şi să îi cunosc. Este extraordinar să observi cât de interesanţi sunt cu toţii dacă faci un efort să îi cunoşti. Poveştile tuturor sunt incredibile!”.

Deocamdată, a bifat 26 de cafele la dublu.🙂 Destul de multe dacă stăm să ne gândim că n-a trecut decât o lună. Înseamnă că aproape zi de zi, acest om a trăit ceva diferit. A face în mod cotidian un lucru nou pentru tine, oricât de neînsemnat ți s-ar părea, reprezintă un exercițiu extrem de benefic pentru creier, pentru creșterea încrederii în sine, pentru sporirea creativității, pentru succesul tău personal.

„Astăzi am mers în East Brunswick să beau cafeaua cu una dintre cele mai amuzante, ingenioase şi probabil inadecvate (în cel mai bun mod posibil) persoane pe care am avut vreodată plăcerea să le cunosc: Mia Oopsididitagain Haberdashery-Jones.” Greu de pronunțat acest nume, nu?🙂

Ok. Hai să vedem: tu ai curajul să-ți faci un asemenea bine?🙂 Nu, nu ca să demonstrezi ceva cuiva, ci pentru tine. Pentru extinderea zonei de confort care-ți spune: nu, n-are cum, e greu, n-are rost.

19 thoughts on “Coboară de pe facebook în viața reală! :)

    Mala said:
    Octombrie 7, 2014 la 7:48 am

    Am facut ceea ce australianul face si chiar a fost o experienta speciala. Initial, a fost o curiozitate apoi a devenit un obicei. Unii dintre cei intilniti erau aidoma identitatilor din cyberspace, altii ba. Unii au refuzat invitatia, altii ba, altii cind au aflat de initiativa, au mers ei insisi mai departe lansind invitatii. A fost ca un fel de proiect local de socializare, de coborire a Fb-lui in strada. A fost frumos!

      drstoica responded:
      Octombrie 7, 2014 la 11:40 am

      Wow, foarte tare! Doar așa oamenii fac ceva și mai util dintr-o rețea de socializare.
      Întotdeauna, lucrurile noi, mai puțin convenționale reprezintă ceva special și creează stări asemenea.

    Ana said:
    Octombrie 7, 2014 la 11:44 am

    Si eu am experimentat ,deja , asemenea realitate!🙂 In special cu cei pe care ii citesc pe blog sau care imi citeau blogul.
    Cu cei de pe Facebook nu stiu daca as reusi o astfel de experienta…pentru ca majoritatea se ascund dupa un like.Dar culmea…culmea!…este ca de schimba „registrul” internaut , parca sunt altii…asta n-am inteles…Una peste alta , e fain sa intalnesti pe cineva despre care doar iti imaginai cum este!😀
    Te scot la o cafea?😉😛

      drstoica responded:
      Octombrie 7, 2014 la 12:00 pm

      Excelent! Am mai experimentat și eu, dar, ce-i drept, prea puțin. Sunt câteva persoane cu care țin legătura pe net de multă vreme, am colaborat, le-am recomandat în diverse proiecte (îi știu pe oameni ca profesioniști), însă nu ne-am întâlnit niciodată. Shame on me!🙂 Am s-o fac!
      Când, unde? :))

        Ana said:
        Octombrie 7, 2014 la 12:04 pm

        Timisoara…any time…dau o cafea la Starbucks…sunt fan inrait…
        La modul serios : cand ajungi pe meleagurile astea banatene , m-as bucura sa ne cunoastem.Fac cinste!🙂 Asa ca , ai mailul meu , anunta-ma si vorbim la un telefon….🙂 Am nevoie de un sfat avizat si care sa priveasca lucrurile din exteriorul vietii mele😀

          drstoica responded:
          Octombrie 7, 2014 la 12:25 pm

          Cu cea mai mare plăcere, Ana! Pe bune!🙂 Nu știu când voi ajunge prin Timișoara, dar n-am să uit invitația. Bem cafea și vorbim despre tot ce încape într-o singură trecere pe-acolo.🙂
          Despre viață putem vorbi însă și la telefon, dacă vrei.

            Ana said:
            Octombrie 7, 2014 la 12:36 pm

            Abia astept!

            La telefon ma balbai si nu imi place sa vorbesc fara sa privesc interlocutorul.Prefer discutia telefonica scurta…nu ma pot concentra sa discut telefonic , timp indelungat…probabil sunt defecta , nu stiu.

            Te rog sa nu uiti invitatia!

            Poate ai drum catre Budapesta , vreodata si faci un ocol pe la Timisoara…sau poate mergi in zona , la Muntele Mic sau la Straja…🙂 Cine stie? Timisoara nu-i departe!🙂

              drstoica responded:
              Octombrie 7, 2014 la 2:25 pm

              S-a făcut!🙂
              Sau poate, de ce nu, vei avea tu vreun drum prin București.

                Ana said:
                Octombrie 7, 2014 la 2:37 pm

                Ar fi frumos sa ajung eu in capitala , insa nu cred…anul trecut am stat o saptamana , cu jobul …In fine , invitatia mea ramane deschisa si cu mare placere imi doresc sa bem o starbucks aici…sau poate acolo… :)Ramane stabilit!

                  drstoica responded:
                  Octombrie 7, 2014 la 7:28 pm

                  Bun așa!🙂

    Diana said:
    Octombrie 7, 2014 la 12:23 pm

    Poate-mi fuge mie mintea, dar aș pune pariu că dacă e singur, se va alege și cu o domnișoară nouă în viața lui, în urma conversațiilor la cafea.
    Oricum, ideea e super. Investiția e și ea mare dar…toate la rândul lor. E un mod bun și de a vedea câți din „prietenii” de pe Facebook sunt dispuși să te cunoască și altfel.

      drstoica responded:
      Octombrie 7, 2014 la 12:28 pm

      Îți fuge, dar îți fuge bine.🙂 Gândul tău e unul absolut firesc, îl avem toți, chiar dacă unii nu recunosc.🙂 Și, dacă omul nu are pe nimeni, există șanse destule să-și găsească.

    ninacremeneanu said:
    Octombrie 7, 2014 la 3:56 pm

    doctore ce faci pe facebook ??

      drstoica responded:
      Octombrie 7, 2014 la 7:29 pm

      Comunic, socializez, interacționez cu oamenii… virtual.🙂

    lacrimidefericire said:
    Octombrie 7, 2014 la 10:36 pm

    Like😄! Ca nu nu am FB😱

      drstoica responded:
      Octombrie 7, 2014 la 10:42 pm

      Bun, să bem cafele, așadar!🙂

    florin said:
    Octombrie 13, 2014 la 6:44 am

    Buna idee,greu de realizat pentru cei cu bugetul limitat!

      drstoica responded:
      Octombrie 13, 2014 la 11:19 am

      Cei cu bugetul limitat putem face altceva. Creativitatea și voința reală sunt cheia.🙂

    […] Dr. Stoica, Emil Moldovan, Cel Mai Bun Tată,Simona Tache, Victor Kapra, Arhi, Tikitaka, Tolontan, Calea Lactee, Amar de zi, Hipertensiv, din nou Dr. Stoica, Arhi iar și Mara. […]

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

