„Nici nu-mi pasă, așa să știi!”

Posted on Updated on

honestCând strigi în gura mare ori scrii repede pe blog, pe facebook: „Nici nu-mi pasă că…! Nu mă interesează că…! Mă doare la bașcheți de…!”, pfff… înseamnă că chiar îți pasă, te interesează, te doare, dar nu la bașcheți.🙂 Strigarea asta exprimă tocmai frustrarea pe care ți-o provoacă omul sau întâmplarea despre care spui că nu-ți pasă. Dacă chiar nu-ți pasă, înseamnă că aproape ai uitat, că nu mai dai atenție; nu simți deloc nevoia să-ți strigi „nepăsarea” în gura mare în ideea în care, de fapt, te aștepți să audă/vadă și persoana de care spui că nu-ți pasă și să se îndurereze de nepăsarea ta. Dar ea, în mod inconștient, va simți că-ți pasă și, spre nenorocul tău, îi vei da, poate, satisfacție.

De aceea e mai bine să tragi adânc aer în piept de vreo 2-3 ori, să numeri până la 10 (de câte ori o fi nevoie) și abia apoi să hotărăști dacă mai strigi ori mai scrii pe blog, pe facebook că te doare undeva când te gândești la ce te gândești. Oamenii nu vorbesc și nu scriu despre ceva care nu li se pare important. E firesc.🙂

„Nici nu-mi pasă, așa să știi!” Nu i-o mai spune! Măcar ca să nu te dai de gol.🙂 Sau… fii sincer: Îmi pasă, dar mă voi strădui să nu-mi mai!

4 thoughts on “„Nici nu-mi pasă, așa să știi!”

    freshblog said:
    Octombrie 6, 2014 la 8:23 am

    adica e fix pe dos:))
    O saptamana frumoasa iti doresc!

      drstoica responded:
      Octombrie 6, 2014 la 11:40 am

      Cam așa ceva, oricât de puțin ne vine să credem.🙂
      La fel și ție, săptămână excelentă!

    Mala said:
    Octombrie 6, 2014 la 1:10 pm

    Doc dragă… să mai zic ceva ??? Doar că aş vrea să am şi eu un greiere poznaş care să mai tragă de mînecă cîteodată !

      drstoica responded:
      Octombrie 6, 2014 la 1:26 pm

      🙂 Gata, acum îl ai, e cu tine oriunde te-ai afla! Trebuie doar să-l întrebi înainte: „Să scriu, să strig că nu-mi pasă? Ce am de pierdut dacă nu scriu, nu strig?” Și el îți va spune exact ceea ce e cel mai bine pentru tine, îl cunosc!🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

