Bălosu’ :)

Publicat pe Actualizat pe

c2Nu, nu e ăla din Moromeții. Ăsta era și mai bălos! 🙂 Câine serios de stână, cât mine de înalt atunci când se ridica plictisit în două picioare. Noroc că nu se prea ridica, fiindcă mă complexa! 🙂

Așa câine bine educat n-am văzut în viața mea, pe bune! 🙂 Zâmbesc, dar îmi venea să-l iau acasă dacă nu păzea atâtea miorițe și mai blonde, și mai brunete. Ce-i drept, nu era singur; mai avea vreo 6-7 frățiori cât el. 🙂 Cel din poză a apărut discret de nicăieri, cu mult înainte să-i vină tovarășii și oile. Se tolănea la soare fără să bage pe nimeni în seamă.

Când l-am strigat, n-a stat pe gânduri. S-a apropiat cu 2 metri/oră, privind timid în pământ, și a acceptat, cu mult bun simț, niște ditamai oasele pe care i le-am dat. Cranț-cranț și oasele au dispărut ca prin magie! 🙂 Nu m-am putut abține și i-am mai dat. Multe. Apoi, mai aveam doar pâine. I-am dat și de-aia. A mâncat-o ca și când nu gustase în viața lui carne, oase, brânză, ouă. 🙂 L-am trecut pe mămăligă. Înghițea cu o viteză năucitoare. Tot! Tot ce primea era bun. Doar castravete n-a vrut. 🙂 A mulțumit, a plecat și și-a chemat și frățiorii. De mult n-am mai văzut atâția câini cât ursu’ de mari. 🙂

Una dintre căprițe nu m-a lăsat în pace până ce nu i-am dat un porumb copt. L-a devorat și-mi behăia a „mai vreau!”. De unde, fată? 🙂

cutu

8 gânduri despre „Bălosu’ :)

    adelinailiescu a spus:
    Septembrie 29, 2014 la 8:11 pm

    In vacanta mea in Bucovina numai caini de astia am vazut. Aveau si gazdele la pensiune o namila de te treceau fiorii cand o vedeai, o chema Ancuta si era foarte dornica de socializare si rasfat. Mie imi place aerul dor de superioritate si latratul ala „laconic”, parca ti-ar face un favor ca iti accepta compania si darurile. Sunt niste lorzi mioritici! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Septembrie 29, 2014 la 8:42 pm

      Frumooos zis: lorzi mioritici! 🙂 Exact asta par! Prietenoși, frumoși, mâncăcioși… 🙂 Atât de tare mi-a plăcut de ei, încât, cum-necum, le-am dat să mănânce tuturor. Parcă erau ai mei și parcă ne știam de ani de zile. 🙂

    Diana a spus:
    Septembrie 30, 2014 la 10:15 pm

    Frumos animal, frumos cu totul !

    Eu la stana nu am vazut decat caini micuti si nu prea ingrijiti, dar brunetul asta e deosebit. 😀

      drstoica a răspuns:
      Septembrie 30, 2014 la 11:18 pm

      Nici eu nu văzusem până acum, la o stână, atâția câini cât ursul. 🙂 Unul și unul! Toți îngrijiți și bine educați. Îmi venea să-i iau în gașca mea. 🙂
      Brunetul? 🙂 Frumos!

    pandhoraa a spus:
    Octombrie 2, 2014 la 10:28 am

    pare un baiat care a trecut prin multe si stie ce e viata, de aceea apreciaza ce i se ofera 🙂
    ca sa nu mai zic ca e tare frumusel cu haina lui mitoasa de blana :))
    nu am ajuns niciodata la o stana poate pentru ca nu sunt genul care da piept cu muntele dar de intamplat se va intampla 🙂

      drstoica a răspuns:
      Octombrie 2, 2014 la 12:37 pm

      Da, și mie la fel mi-a părut: băiat serios, cu vastă experiență de viață și atitudine câștigătoare. 🙂 Dacă vei avea vreodată ocazia, sus pe Transalpina, e o stânâ autentică – Ștefanu – unde se mănâncă dumnezeiește, totul preparat chiar de cioban și de nevastă-sa. 🙂

        pandhoraa a spus:
        Octombrie 2, 2014 la 1:25 pm

        o sa tin minte, multumesc 🙂

          drstoica a răspuns:
          Octombrie 2, 2014 la 1:46 pm

          Cu plăcere. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

